1. Den vore kanon att ha på sista isen å visa polarna vem som är kung på att borra hål

2. Laddtiden är ca 45 min.
 
1. Behöver borra några större hål (110mm) i ytterväggarna för att montera ventilationsdon. Hade varit trevligt att slippa dra förlängningssladd nere i krypgrunden.
2. Ca 45 minuter
 
1. Jag har ett halvt hus kvar att renovera. Denna hälft har funkat med budgetverktyg. Det hade varit härligt om andra hälften åtminstone inte hade varit utrustningsberoende.

2. 45min
 
1. Med en till borrskruvdragare skulle dottern äntligen kunna få hjälpa till med ännu fler projekt hemma. Vem av oss som skulle få köra Makitan låter jag vara osagt. Nybliven ägare av en 60-talsvilla med renoveringsbehov, så det råder ingen brist på användningsområden.
2. 45 minuter.
 
1. Perfekt med en extra maskin när man lär sambo snickra lite!
2. 45min
 
1. Vår Ryobi börjar bli sliten efter alla projekt så det är dags att komplettera med en ny. Kan vara bra att testa makitas grejer och jämföra med.

2. 45minuter att ladda
 
1. Sommarens byggprojekt med att ta ner befintlig carport och bygga en ny där både bil och husvagn ryms kommer att innebära mycket skruvande med grov skruv, där skulle Makitan göra underverk!

2. Ca 45 minuters laddningstid
 
  1. Med många DIY närmsta tiden men även längre framöver som kräver skruvande och borrande hade det varit fint med en kraftfull borrskruvdragare från Makita som verktyget som möjliggjorde det.
  2. 45 min
 
1: Makita är min favorit,
en sådan får ni gärna skicka hit.
Jag hoppas jag har en chans,
med 40V går jobbet som en dans.

2: Det tar ca 45 minuter att ladda batteriet.
 
1. BEHÖVER NÅGOT SOM SKRUVAR UPP MIN VARDAG REJÄLT!
2. Ca 45min
 
1. Behövs "nya krafter" för nya projekt.

2. ca. 45 min.
 
1. Det är kul att borra och kul med maskiner!
2. 45 minuter
 
1. Ska precis till att borra 2 st 80mm hål i min betongvägg för en miniventilation. Denna hade passat ypperligt att använda sig av.
2. 45 min.
 
Vi bor på en gård från 1900 talets början med sammanlagt 7 byggnader, bara detta borde räcka som argument.

Förutom detta så skulle en riktigt kraftig skruvdragare vara perfekt till isborren, då jag är alldeles dör bekväm att borra genom 1 meter is, men älskar att pimpla.

Och svaret, 45 min.
 
1. Livet som småbarnsföräldrar har gjort att vi behövt slå ner på takten i renoveringen, och då blir bra verktyg viktigare så det går fort när man väl håller på!

2. 45min
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.