1. Pergola
2. 45 minuter laddning
 
1. Nyligen flyttat från lägenhet till mindre gård och håller på att bygga upp "maskinparken" en bra borrskruvdragare saknas så den där vore perfekt.

2. Det tar cirka 45 minuter.
 
1. Efter 10 år erfarenhet av att enbart ha en 10,8V maskin tillhanda för diverse projekt, är det dags för en uppgradering. Sedan 1,5 år bor vi i hus och det börjar bli skämmigt att alltid behöva låna bättre maskiner från familjen och grannar
2. Det tar 45 Minuter att ladda.
 
1. Har nyligen köpt hus och det skulle vara ett ypperligt tillfälle att byta ut den gamla Hedenhös-epokskuvdragaren inför vårens alla projekt.
2. Cirkus gurka 45 minuter.
 
  1. Jag har fått till mig att Makitas kolborstfri serie ska vara överlägsen. Skulle komplettera verktygslådan perfekt

    2. Ca 45 minuter
 
Det hade varit så härligt att få äga en riktig kvalitetsmaskin från välkända makita så man kan sätta igång med kommande projekt hemma på gården.
Denna maskin kommer användas mycket flitigt i många år framöver.

Laddningen tar ca 45min
 
I genomsnitt tar det 45 minuter att ladda batteriet.

Varför jag förtjänar att vinna?

Har tröttnat på att köpa billigare maskiner där batterit ständigt laddar ur och som är klena. Tyvärr tillåter inte ekonomin att köpa denna kraftfulla maskin med ett batteri som räcker länge. Har ett fritidshus som behöver rustas upp. Med en sådan här fin maskin så skulle min fru och jag kunna lägga lite mer pengar på allt annat som behövs.
 
1. Min borrskruvdragare har gått sönder (annat märke) och har massor som ska fixas i sommar bla altanbygge.
2. 45 min
 
Som trogen användare av lång rad av verktyg i makitas 18v serie vore det jättespännande att få låta en skruvdragare från deras 40v system få bekänna färg i vår totalrenovering. En totalrenovering som tillsynes inte har någon ände...

Det tar 45min att fulladda batteriet.
 
1. Jag skulle skänka skruvdragaren till min pappa, han har varit ovärderlig hjälp i renoveringen av huset och det nybyggda uterummet. Hans gamla skruvdragare håller på att ge upp så det vore ju fantastiks om jag kan vinna en till honom som tack för all hjälp. Även så att han kan fortsätta hjälpa andra.

2. Ca 45min
 
1. Förra året hade vi inbrott i förrådet och vi blev av med våra elverktyg, laddare och batteri ( och två flak öl...).
Nu till hösten ska vi äntligen flytta till hus och projekten är många, altan, gungställning med rutchkana, staket så barn och djur kan härja runt, garage osv osv.. En riktig bra borrskruvdragare hade underlättat något väldigt :D

2. 45 min
 
1 uppdaterade min 18 år gamla skruvdragare med en limegrön, den var inget vidare. Alltså behöver jag en i rätt färg och av rätt märke dvs en Makita.
2. 45 minuter
 
Jag har inte någon så stark batterimaskin men behöver en då jag ibland ska dra lite större skruv. De jag har är av annat märke och är inte alls så starka.
 
1. Jag behöver kasta min gamla Dewalt, den är ej tillfredsställande.

2. Det tar ca 45min att ladda batteriet.
 
1: Jag gillar färgen på Makitas grejer och den enda prylen med Makita som jag i dagsläget äger är ett ensamt batteri.. Hade gärna utökat flottan, om man säger så.

2: Cirka 45 minuter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.