Jag har utvecklat ett beroende eller samlar mani på Makita maskiner, använder dom dagligen.
Hade varit väldigt kul att få bli introducerad för 40v serien samtidigt som jag får leva med risken att jag kommer få mani på även denna serie…

laddtid : 45min
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
1. Jag står i projekt att installera ventilationskanaler hemma hos mig och hos föräldrarnas fritidshus. Det innebär många stora hål med hålsågar och här skulle nog denna kraftfulla borrskruvdragare vara perfekt!
2. Ca 45 min.
 
Vi håller på med en totalrenovering av vårt gamla hus från 70-talet. Och en bra skruvdragare hade hjälpt till otroligt mycket, har säkert en miljard skriv kvar att skuva.

ca 45min med laddaren som kommer med
 
Ca 45 minuter med snabbladdning
Äger bara gamla ärvda borrmaskiner med sladd, så att som husägare då få en sladdlös vore en dröm.
Altanbygge i sommar kräver en kraftfull maskin utan sladd i vägen.
 
Svar: ca 45 minuter med snabbladdning
Äger bara gamla ärvda borrmaskiner med sladd idag, så att som husägare få en sladdlös vore en dröm.
Altanbygge i sommar och andra projekt kräver bra sladdlösa maskiner.
 
Jag skulle då vinna 2! Eftersom jag får behålla min nuvarande som jag ständigt får låna ut till min dotter.Hon skulle få min nya som jag vinner hos er. Svar 45 min genomsnittlig uppladdning
 
1. Har lite projekt där det ska monteras lampor i lådan runt om huset och där behövs en bra skruvdragare

2. Ca 45 minuter att laddas
 
1. Har flyttat in i ett nybyggt hus, men har allt runtomkring kvar att bygga - friggebod, växthus, entrétrappa, veranda och i sinom tid ett garage.

2. Ca 45 minuter
 
Den förra kraftfulla Makitan gav tyvärr upp och nu längtar jag efter en ny lika kraftfull.
Laddningstiden ca 45 min
 
  • Haha
sturnus
  • Laddar…
Det har bestämts att "Vi" ska bygga trall, odlingsbäddar, staket samt bygga om uterummet innan semestern så jag kan verkligen behöva ett tillskott i verktygslådan :)

Ca 45 minuter med snabbladdaren.
 
1. jag är så trött på dåliga skruvdragare och Makita är ju lite som skruvdragarnas RollsRoys. Nu i sommar blir det stort byggprojekt som skulle kräva en rejäl maskin
2. 45 min
 
  • Saknar en bra och stark borrmaskin i dagsläget. I detta års planerade renovering av vår sekelskiftes hus, från golviktning och förstärkning av bjälklaget till takbyte, kommer denna Makita maskin vara bra att ha till hands och underlätta arbetet mycket.
  • Batteriets laddningstid med snabbladdaren är cirka 45 minuter.
 
Vore skönt med en stark maskin som ersätter de sladrivna en gång för alla.
45min
 
Vi har massor att göra i vårt hus, denna borrskruvdragare hade underlättat många av våra kommande jobb.
För mig som inte är så van att bygga och greja hade denna hjälpt mig mycket.
Den tar ca 45 min att ladda.
 
1) vore guld värt inför sommarens bygge av vägg i garaget
2) det tar 45 min ungefär
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.