1: Min Dewalt orkar inte riktigt med att hålsåga i tegel, så denna Makitan hade passat fint :)
2: Laddningstid med snabbladdaren ca 45 min.
 
1. Då det planeras för håltagning i tegelfasaden för tilluftsventiler då hade denna maskin passat kanon.
2. 45 minuter
 
Måste montera ventilation igenom stenvägg och äger ingen maskin för det ändamålet
45min med snabbladdare
 
1. Vi har fortfarande så mycket kvar att göra på huset efter 11 år och den gamla röda sjunger på sista versen, den här Makita maskinen verkar vara helt fantastiskt bra och skulle säkert få mig att sjunga av glädje när jag skruvar staket i sommar :)

2. Det tar ca 45minuter med snabbladdaren.
 
1. Därför att denna borrmaskin behövs av en nybliven pensionär med mycket snickarprojekt.
2. 45 min.
 
1; Planen är att kunna flytta hem till midsommar, mycket borrade kvar i bjälklaget för avlopp. Hade underlättat så man kunde få världar med ytskikt nån gång!

2; ca 45min
 
  • Gilla
Limmet
  • Laddar…
Min Milwauki har gett upp och typen av batteri som jag har tillverkas inte längre.

45 minuters laddtid
 
1. Projekten inför sommaren byggs på och byggverktyg behövs för att borra i fasad, trä, allt!!

2. Ca 45 minuter
 
1. Det skulle vara kul att testa borra hål i Torneträsks is med denna maskin.

2. cirka 45 minuter
 
Försa huset på gång och skulle behöva en första Makita till alla projekt!

Cirka 45 minuter.
 
1. Håller på och renoverar huset och skruvdragaren har fått bekänna färg och börjar bli sliten. Hade varit guld att vinna en och kunna lägga dem pengarna på renoveringen och räkningarna istället.

2. ca 45min med snabbladdaren
 
1. Vår budgetskruvdragare brann upp på grund av för många & långa träskruv. Nu är plattan gjuten och nya entren/farstun ska byggas, men det blir svårt utan skruvdragare.
2. 45 minuter
 
1.
Tycker jag ska vinna då jag ska påbörja ett altanbygge nästa helg och behöver således en ny skruvdragare.
Har enbart haft billiga modeller från kända varumärken som slutat fungera efter ett tag och behöver uppgradera till någonting rejält.

Denna anses vara toppen och så checkar ni även av att hjälpa en familj med den ekonomiska biten i inflationstider

2. Det tar 45min att ladda batteriet.
 
Håller på med ett vårprojek till mig och barnen, ska bygga ett ute gym och squat rack i limmträstolpar. Problemet är att jag kommer att behöva borra några hundra hål i minst 25mm, och gud vet vad hur många hål i 40 mm till ribbstolarna i gymet. Stolparna kommer att skruvas ihop med kraftiga skruv på upp i mot 200 mm. Så ja” jag behöver något ut över det vanliga till maskin.
Denna kommer få visa färg det kan jag lova.

Svar ca 45 min
 
Det vore perfekt med den här borrskruvdragaren! Jag köpte en begagnad borrmaskin när jag flyttade till hus men den blixtrar och orkar inte så mycket. Och det tar evinnerlig tid att skruva i alla skruvar för hand. Den här maskinen skulle underlätta enormt.
45 min laddningstid
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.