U
---Avslutad---

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, borrskruvdragaren DF001GM201 från Makita!

Två bilder av Makita-verktyg: borr i användning och närbild av en borrmaskin.


“Borrskruvdragaren DF001 är vårt senaste tillskott i 40V batteriplattformsserien. Den är den starkaste och mest intelligenta maskinen i 40V-familjen och kan skruva både små och stora skruvar. DF001 kan användas med hålsågar och kan borra stora som små hål. Batterierna som ingår passar till mer än 150 olika XGT maskiner (40V-serien)”.

Värde cirka 9500 kr


För att tävla gör du såhär:


  1. Motivera varför just du ska vinna.
  2. Besvara frågan: Hur lång tid tar det att ladda ett batteri på laddaren som ingår?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses 28/4. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vi tackar Makita för att de sponsrar den här tävlingen.
-----------------------------------------------

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
  • Gilla
  • Älska
henche och 16 till
  • Laddar…
1. Jag ska bygga ut trädgården och uteplatsen i vår och behöver en rejäl borrskruvdragare
2. Det tar ca 45minuter med snabbladdaren
 
H
Blev precis medlem och såg tävlingen. Tänkte köpa en ny borrmaskin nu när våren kommer och snön är borta, så pergolan kan byggas.

45 min

Första inlägget på byggahus, skulle kunna leda till vårens bredaste leende handyman
 
Vi skall bygga en del i sommar så en bra borr och skruvdragare hade underlättat avsevärt. Har bara något billigare märke och kapaciteten är inte den bästa.

Snabbladdning 45 minuter.

Mvh
Leif
 
1. Vår skruvdragare till stallet har gett upp, innan vi köper ny så får jag väl ta chansen att vinna en istället!

2. cirka 45 minuter
 
1. Renoverar hela huset, har redan avverkat 2 skruvdragare av annan modell. Skulle vara kul att se va Makita går för.
2. 45 min
 
P
1. Cirka 45min.

2. Hade behövt en ny borrskruvdragare till alla kommande projekt i sommar! Vinner jag så lovar jag att återkomma med en recension om hur den fungerar! :)

*håller tummar och tår*
 
1. Äger ingen skruvdragare privat, det hade varit toppen att ha en egen för mina små projekt! Nästa är att bygga ett sideboard, reglar står och väntar på min balkong..
Dessutom skulle min makita-nördiga kollega bli avundsjuk på min nya fina maskin.
2. 45 minuter
 
1. Efter en husrenovering och ett otal småprojekt börjar nuvarande skruvdragare visa en del tecken på trötthet. Fortfarande en hel del projekt kvar att ta tag i så denna hade varit en ypperlig ersättare. Äger dessutom inget 40V-system idag så det hade kunnat vara en fin start på det också.

2. Ca 45 minuter med snabbladdaren
 
1. Som nybliven husägare behöver man alla verktyg kan man få tag i, denna verkar lämpad till köra med hålsåg i tegel med. Perfekt till ett 60-talshus.

2. 45 minuter
 
Skumpe
1) enligt Byggahus behöver jag ordna nytt trädäck så denna hade passat fint!
2) 45min
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
1. Familjen skall börja bygga en stuga på en holme utan el/vatten och skulle vara ett bra tillskott i verktygsensemblen.
2. 45minuter
 
1. Jag har alltid velat ha en Makita men får aldrig tummen ur, 40v kraft vore perfekt!

2. Ca 45 minuter
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
1. Jag och min hustru håller på att bygga broar drömhus. En tuff uppgift i tuffa tider. Detta hade varit en fin hjälp på vägen

2. 45 minuter
 
1. Mycket hemmafix på agendan för sommaren med bland annat cykelförråd och trappbygge. En rejäl maskin från Makita skulle göra arbetet roligare och bättre.

2. Batteriet på 4,0 Ah tar 45 minuter att ladda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.