4 051 läst · 65 svar
4k läst
65 svar
Quiz: Vad snackar stensättaren om?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 103 inlägg
Quiz: Vad snackar stensättaren om? https://www.byggahus.se/quiz/316-vad-snackar-stensattaren-om
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?"
Minns tydligt att jag hade en mind blown-upplevelse i högstadiet när jag läste om industriella revolution och McAdam!
Minns tydligt att jag hade en mind blown-upplevelse i högstadiet när jag läste om industriella revolution och McAdam!
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 195 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 104 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 151 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 163 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 163 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 483 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?"