Bör gå att åtgärda genom att böcka i rutan till höger och välja "Markera meddelanden som lästa"

Skärmdump av mobiltelefon visar en forumchatt med meddelande om att skicka en tröja.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nalleman64 och 3 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
Sedan ett visst grupputskick från @Marlen Eskilsson har jag ständigt en röd bubbla som säger att jag har ett nytt meddelande i inkorgen, kan inte få bort det.
Radera meddelandet så försvinner pluppen.
 
  • Gilla
Nalleman64 och 2 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
Sedan ett visst grupputskick från @Marlen Eskilsson har jag ständigt en röd bubbla som säger att jag har ett nytt meddelande i inkorgen, kan inte få bort det.
Kanske pga att konversationen olästmarkerades i samband med att folk svarade i det? Och kanske för att olästmarkeringen sedan inte försvann när vi raderade svaren.

Vi ska försöka ta bort den.
 
Det är bara att markera som läst enligt ovan tips så försvinner notisen.
 
Det funkade att öppna och välja markera som läst, men säkert fler som har samma problem.
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Kanske pga att konversationen olästmarkerades i samband med att folk svarade i det? Och kanske för att olästmarkeringen sedan inte försvann när vi raderade svaren.

Vi ska försöka ta bort den.
 
Jag körde också lästmarkerad. Den kom förstås tillbaka allteftersom vi svarade och tackade (japp, jag var en av syndarna), men sen svarsmöjligheten stängdes av har det funkat.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Bra, vi fixade detta under dagen idag. Säg till om det mot förmodan fortfarande inte fungerar.
 
richardtenggren
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Bra, vi fixade detta under dagen idag. Säg till om det mot förmodan fortfarande inte fungerar.
Jag skulle vilja ha statistik på åldern på de som svarade på ert massutskick, jag skulle vilja sticka ut näsan och säga att större andelen var 40+ ;)

Lite som de som alltid ”tackar för insläpp” i Facebook-grupper :D

Jag fyllde ju år dagen till ära och tyckte jag var omåttligt populär där i skidbacken, men ack så fel jag hade :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Snigla och 6 till
  • Laddar…
Håll käften, ungjävel! ;)
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
AndersPS och 7 till
  • Laddar…
Apropå åldersstatistik, undrar vad medelåldern på forumet är? 40?
 
B
Har inget med ålder att göra, jag var glad både över t-shirten och en aning skadeglad att mitt tack skulle få någon att koka över av ett till pling :p
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Apropå åldersstatistik, undrar vad medelåldern på forumet är? 40?
Sist vi kollade så var den 39 år.
 
  • Gilla
tttomten och 3 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Sist vi kollade så var den 39 år.
Kan inte stämma, jag är 42 och upplevs mycket yngre än de flesta här! :)
 
  • Haha
breakman och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Kan inte stämma, jag är 42 och upplevs mycket yngre än de flesta här! :)
All heder åt de yngre för det. (y)
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Jag har två gånger på ett par veckor upptäckt ”tomma” frågor här på forumet, alltså inlägg som raderats efter att TS fått svar/mothugg. Det senaste anmälde jag nyss så moderatorerna har ett exempel att titta på utan att jag behöver hänga ut någon.

Skulle man kunna komma åt detta genom att exempelvis de med mindre än 50 inlägg och/eller som inte varit medlemmar mer än tre månader inte får redigera sina inlägg alls? Entimmesgränsen tycker jag är bra, men ska man månne vara ännu striktare mot dem som är nya?
 
  • Gilla
JanneJanne123
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.