1. 150x210
2. Jag tror jag skulle sova som en prinsessa med detta täcke, det vill jag unna mig! ☁️
 
Svar:150x210 cm
Jag har ett duntäcke jag fick med mig när jag flyttade hemifrån för 55 år sedan. Det har hängt med lätt länge nu och är trots tvätt ibland, inte så väldigt fluffigt längre, men jag har inget bättre. Denna vinst vore ett lyft i sovrummet och ett arvegods till barnbarnet som gärna kryper ner i min säng när han sover över hos mig.
 
Duntäcket passar i alla vanliga påslakan! Alltså 150x210. Ett sånt duntäcke är som att ha ett moln på sig. Självklart vill jag sova som på moln! Att få lyxa till livet och sömnen är som en dröm för trötta leder och kropp. Jag vill ha!!
 
Frågan 1
150×210cm
Frågan 2
Jag tycker om värme och det påverkar min kroniska sjukdom på ett positivt sätt. Jag har provat så många olika täcken som ska vara varma och sköna utan något positivt omdöme. Jag önskar att få vinna detta täcke för att må bättre med ett riktigt varmt och skönt att sova i.
 
Svar:150x210 cm
Motivering: Tror vi skulle sova som prins och prinsessa i drömmarnas värld. Håller tummarna för vinst.
 
Stlk på påslakan som passar ett dunbolster är 150×210.

Har alltid drömt om att skapa en hotell feeling i vårat sovrum och det som nu saknas är dessa Happy Fluffy Cloud täcken.
 
Passar 150x210 cm. Jag glömmer aldrig täckena på ett hotell i fjällen, de var supermjuka och fluffiga, och jag ville aldrig lämna sängen, ville låta bli dagens skidåkning bara för att få fluffa ned mig hela dagen. Vill ha egna!
 
Storlek: Minst 150x210 cm.
Varför jag ska vinna: Sänkt värmen hemma till 18 grader så hade varit gött att få det lite varmt när man sover.
 
Storlek: minst 150x210 cm

Jag skulle gärna vilja vinna täcket då jag länge spanat in dem men har haft svårt att övertala mannen att byta till dessa fantastiska täcken, vinner jag ett så får han ha kvar vårat gamla tunna täcke och jag får sova som en prinsessa i mitt fluffiga täcke, perfekt nu när vi precis flyttat in i vårat nybyggda hus också!
 
Storlek 150*210 cm
Varför jag ska vinna? Just nu med elpriserna som är så har vi sänkt temperaturen i hela vårt hus till 18 grader men i vårat sovrum har vi endast 15 grader. Då behöver vi ha varma och goá täcken som håller oss varma och min stackars man slipper en klängande fru som vill sova nära för att få kroppsvärme, så det kanske är mest för hans skull vi behöver vinna :)
 
Hej!
Måtten är 150x210cm
Jag ser detta som ett omen!!
Fyller 55 den 24:e, inga barn, inga barnbarn, inga pengar till att resa och en man som är sjuk. Kan dessa MOLN vara himmelriket på jorden? Låt mig få bädda ner mig, mysa loss o fira ! !!
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
150x210
skulle behöva lite mer värme
 
Vanligt påslakan 150 x 220 passar utmärkt!
Vill gärna byta ut mitt täcke med alpackafiber mot ett fluffigt i dun
 
richardtenggren
Hej!
Måtten är 150x210cm

Hur ska jag kunna veta att det är jordens fluffigaste täcken om jag inte får testa dem?
Jag älskar nämligen fluffiga täcken!
 
150*210
För att vi är ganska fluffiga båda två
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.