Finns ju också aspekten att om fler lämnar på "kontorstid" så ger det ju lediga tider när andra kan..

För mig är det snarare så att jag kan boka en tid 7-halv åtta, men inte behöva plocka ut flexen om det skulle dra ut på tiden och jag inte hinner till kontoret till 8...
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Åter till GAAAAAAAH!

(det kanske är så att jag jinxade det genom att skriva annat här?)

1: när man tror att tvättmaskinen kissat på sig, men det visar sig att taket läcker.

2: när man bytt bromsar bak på bilen, och det ENA bromsoket, och det andra börjar kärva efter 2 veckor.

Allt på mindre än 6 timmar.

:dizzy:
 
Redigerat:
  • Ledsen
  • Wow
boschkenta och 8 till
  • Laddar…
M
När oxynorm känns som ett sockerpiller och man måste övertyga en ssk mitt i natten att mitt onda faktiskt gör ont på riktigt… GAAAAAAh :dizzy:
 
  • Ledsen
  • Gilla
Kustvägen och 4 till
  • Laddar…
wildeside
M MLA79 skrev:
När oxynorm känns som ett sockerpiller och man måste övertyga en ssk mitt i natten att mitt onda faktiskt gör ont på riktigt… GAAAAAAh :dizzy:
Välkomne till svensk sjukvård.....
Har en kompis som inte fick läkartid pga att han inte va sjukskriven för sitt problem.
Så det va bara att sjukskriva sig då.
 
  • Ledsen
Anna_H
  • Laddar…
Gera reglar under stress !!!!! Dessutom har jag inga fler reglar hemma så jag måste åka och köpa :mad:.

lägg till att designern (läs frugan) nu bestämt sig för ett annan utseende så ritningen måste göras om
 
  • Ledsen
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
M
M MLA79 skrev:
När oxynorm känns som ett sockerpiller och man måste övertyga en ssk mitt i natten att mitt onda faktiskt gör ont på riktigt… GAAAAAAh :dizzy:
Blev intravenöst morfin till slut så jag tar tillbaka mitt ovanstående inlägg och byter till (y)
 
  • Gilla
Kustvägen och 2 till
  • Laddar…
hsd
Vänta bara när morfinet inte hjälper längre å de sätter in Ketamin
 
  • Wow
Dortmunder DAB
  • Laddar…
M
Jag har inte kommit upp i level ketamin nådde bara upp till ketogan o morfin… sen tröttnade de på mitt gnäll o la en blockad… dock mer aaaaah än gaaaah :rolleyes:

Nog med offtopic, nu skall jag ta mig härifrån på något sätt:thinking:
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
M MLA79 skrev:
Blev intravenöst morfin till slut så jag tar tillbaka mitt ovanstående inlägg och byter till (y)
Usch och fy säger jag då.
Har fått sån skit i samband med operation ibland. Tar inte bort nån smärta, gör bara att jag blir så knasig att jag inte bryr mig om att det gör ont. Plus att det sänker blodtrycket så mycket att jag inte ens kan halvsitta utan att det svartnar för ögonen. Har nu inskrivet i journalen på CAVE att de ska ge halv dos så att de slipper återuppliva mig. Fick ligga kvar på akuten över natten efter en enkel åderbråcksoperation, när jag egentligen skulle ha tagit bussen hem kl 14.
 
  • Ledsen
  • Wow
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
GAAAH!
Ungarna märkte inte att de fick punka så nu är nästan nya däcket sönderkört. Hade inte varit något problem att laga om de sett det i tid, hittade metallbiten som fastnade i däcket.
 
  • Ledsen
  • Haha
El-Löken66 och 2 till
  • Laddar…
Blodsoppen
GAAAAHHHH!!!!
Har nyss vilat. Vaknar och sätter på kaffet.
Lyckas i min fumlighet välta ut hela koppen innan jag ens smakat.:sweat:
 
  • Ledsen
  • Gilla
  • Wow
El-Löken66 och 3 till
  • Laddar…
Hus tomte
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
GAAAAHHHH!!!!
Har nyss vilat. Vaknar och sätter på kaffet.
Lyckas i min fumlighet välta ut hela koppen innan jag ens smakat.:sweat:

God morgon ;);)
 
  • Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
Nu är det fan dags för ett GAAAH.

Eller inte. Började skriva en gah men insåg att det fan inte var något att gnälla om. Så jag knyter näven i fickan och går vidare utan att vädra mitt missnöje med omständigheterna.
 
  • Haha
  • Gilla
Igen och 5 till
  • Laddar…
E
MathiasS MathiasS skrev:
Nu är det fan dags för ett GAAAH.

Eller inte. Började skriva en gah men insåg att det fan inte var något att gnälla om. Så jag knyter näven i fickan och går vidare utan att vädra mitt missnöje med omständigheterna.
Vad verka vara problemet Gah?
 
Tre svarta vägghyllor i vinkel mot en beige vägg, bild tagen upp och ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


WAAAAAAGH!
Skulle behöva ett långt 12.5mm borr...
 
  • Gilla
  • Haha
Igen och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.