Lätt som en plätt - 48 kilo!
Men om sanningen ska fram föredrar jag min Stihl-såg från i år. En MS 181som väger 4,3 kilo.
Per Westergård
Kungsholms Strand 163
11248 Stockholm
0708449792
 
E
Svar: 48kg

Motivering: därför att inget sänder så tydliga håll-käften-signaler i kontorslandskapet som ett par oranga hörselskydd.
 
Svar 48kg.

Håller på att bygga ett uterum, så kommer bli massa bankande. Har dessutom en tryckluftpistol men kompressorn har en kass ventil så den går hela tiden vilket är ett högt brummande. Skulle verkligen behöva dessa för att skydda mina öron.

Har även två barn så att kunna skydda öronen från dom hade även varit kanon :)
 
Svar: 48kg

Under varje sommar behöver jag få vila hörseln efter ett läsår med mina elever (eller era ungar) och få möjligheten att välja om jag vill lyssna på något/någon och dessutom vad jag vill lyssna på.
 
Svar 48 Kg
Stihl hörselkåpor skulle passa perfekt till min verktygspark av Stihlverktyg som jag redan har, Lövsug, grästrimmer, häcksax och motorsåg, då känns det fel att sätta på sig hörselskydd av annat fabrikat, dessutom ser dom Stihliga ut!
 
Svar: den vägde 48 kg

Skulle passa utmärkt med ett par Stihl kåpor till mina nuvarande Stihl sågar, Motorsåg och röjsåg.
 
Svar: 48 kg

Så man slipper få aj-aj i öronen!
 
48 kg

Jag skulle behöva ett par extra kåpor till flickvännen som ofta är hemma och studerar medan jag sågar och renoverar i gästrummet.
Sen att hon kan lyssna på musik samtidigt är ju bara en bonus
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Ni var många som ville vinna dessa stihliga hörselkåpor men dagens lycklige vinnare blir:
@Nötegårdsgubben inlägg #72 :)!

Stort grattis till vinsten!
 
  • Gilla
Jockebanan och 3 till
  • Laddar…
Blodsoppen
Grattis:D
 
Tack och bock!
:heart:
 
  • Gilla
Majja16 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.