År 2000
 
S
År 2000

Detta hade passat perfekt för att montera upp stommar och luckor för tvättstugan som har legat och väntat ett bra tag!
 
År 2000

Motivering : Villhöver
 
Ändrades år 2000.
Tänk för en gångs skull ett verktyg att lita på. Hållbart på alla sätt !
 
År 2000

Sommaren projekt planeras för fullt och denna skruvdragare kommer få vara med och bygga staket, odlingslådor, pergola och mycket mer om den blir min
 
Fadai
Svar är år 2000.
Skulle ju bygga hönshus till våren, men gamla skruvdragaren orkar inte mkt mer. I dessa dyrtider går pengarna till el och mat, inte till nya verktyg. Tyvärr. :thinking:
 
År 2000

Ska börja bygga om ett utrymme ovanpå garaget för att sonen ska få en egen lägenhet. Kommer att bli en hel del skruvande när vi ska regla upp och gipsa väggar och tak. Skulle behöva en bra skruvdragare med bra batterikapacitet
 
År 2000

Med 4 barn och dagens priser på allt så prioriterar man såklart inga pengar på några verktyg, även fast man drömmer om dom där riktigt fina verktygen till sina projekt hemma.
Att få chansen att äga ett verktyg från Festool är såklart en dröm så jag håller alla mina tummar att jag blir uppmärksammad i den tävling.
Mvh
 
Svar 2000.

Har en altan som är spikad, där massor av spikar sticker upp oavsett hur många gånger man slår ner dom.
Tänkte sätta min son i arbete och dra ut spikar och skruva i skruvar där de sticker upp.
Vår skruvdragare är helt för tung för honom. Så detta skulle vara perfekt.
En liten hovtång och skruvdragare så är han sysselsatt ett bra tag.
Roligt för honom och nytta för oss.
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
2000.

För att detta är drömskruvdragaren helt enkelt. Bästa som finns att få.
 
Året är 2000

Motivering:
Vad vore snickarlivet i sin glans om inte Festool fanns
 
Namnet FESTOOL ändrades år2000. #festool.
 
Svar: År 2000

Denna skulle vara passande just nu för min son på 2 år har gömt min skruvdragare någonstans :(
 
År 2000

Min gamla trotjänare väger ton och det är utan batteriet. Med en ny fin skruvdragare från Festool har jag inga ursäkter att fixa alla skruv och borr problem.
 
Hej.

svar: år 2000.

Visst har man många gånger önskar man haft en bra skruvdragare. Än står vi inför många renoveringar. Nästa projekt är att regla nytt golv och nya innerväggar i gillestugan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.