Hej!

Här är en bild. Mer kommer till helgen då jag kommer att åka ut och fota en hel del. Idag blev det mest prat med snickarna.

Känns fantastiskt ;-)

/Peter
 
  • basic3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har svar på vad som gäller för tapeter,

Decorama / Bygg 7:an
Borosan

Är det någon mer än vi som ska putsa sitt a-hus? Vilken teknik kommer ni att använda..?
 
Var har ni fått reda på att ni får välja Decorama (vilket kontor)? Vi har bara fått välja från Borosan, men decorama har ju mycket finare tapeter än borås tapeter. Det borde ju vara lika får alla tycker man...
 
Hej!

Här är några bilder på huset, ett Basic 3, med tillägg Klassikt.

Hjortrongränd 7

/Peter
 
our-house skrev:
Hej!

Här är några bilder på huset, ett Basic 3, med tillägg Klassikt.

Hjortrongränd 7

/Peter
Trevligt, säg gärna till när du uppdaterar bilderna. Väntar själv på ett Basic #2.

/Mattias
 
Kul med nya kort! Tack ska du ha Plåtis!

Lämnade en liten kommentar i gästboken. Hoppas att andra också kommer att göra det, då jag kommer ha sidan under uppsikt! :)

Mvh,
Lotta
 
Här är en bild på huset.

Händer ju inte så mycket just nu ;-)

/Peter
 
  • taktegel.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Stämmer det att Basic-serienendast har ett badrum/toa?
 
Toppen Plåtis med nya bilder, jättefina dessutom! Tilläggas kan att priserna på att göra om klädkammare till mindre badrum 10 900kr enligt LDB 2006-10, jag har inte nya detaljprislistan men övriga priser steg med 5% så kanske gäller det även här.

Peter, det ser ju ut som om takteglet är på, kanske finns det tillräckligt för ett nytt album.. ;)
 
9. Komplett förvandling från klädkammare till toalett. 44 100:- enligt hemsidan - med arbete naturligtvis.


Kostade 40 700:- när vi skrev.
 
lakritstrollet skrev:
Toppen Plåtis med nya bilder, jättefina dessutom! Tilläggas kan att priserna på att göra om klädkammare till mindre badrum 10 900kr enligt LDB 2006-10, jag har inte nya detaljprislistan men övriga priser steg med 5% så kanske gäller det även här.

Peter, det ser ju ut som om takteglet är på, kanske finns det tillräckligt för ett nytt album.. ;)
Japp, det blir att åka ut i helgen och fota lite detaljer.

Tex, så syns takstolarna sticka ut. Dvs taket som sticker ut ovanför ytterdörren byggs inte in.

Ser lite annorlunda ut. Men snyggt.

Men man tänker ju genast på funktionen ?

Är det så på Basic 4 också ?

/Peter
 
  • undertak.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet vad det skulle kosta att sätta in ett fönster i tvättstugan? Är det mycket skåp som försvinner då eller klarar man sig ändå? Vill inte plocka bort skåp i köket men tycker det ser lite konstigt ut med två små gluggar bara och skulle kunna tänka oss att sätta in ett fönster.
 
Jag fortsätter och lägger till några prisförfrågningar angående Basic4. Någon som har prisuppgifter gällande:

mörkgrå takplattor istället för tegelröda
torktumlare el torkskåp
ytterdörr till klädvården
entrétak ovanför ytterdörren
gipsskiva istället för gipsplank, är det nåt nödvändigt (förstår inte ens vad det innebär)
och så byte av fönster i klädvården då (det står nåt paketpris på 5000kr, men kan man välja bara delar av detta, vi vill inte ändra fönstret i köket)?

Tack för hjälpen, spännande att följa tråden!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.