30 431 läst · 17 svar
30k läst
17 svar
Vilken gräsklippare ska jag välja? Är Partner bra?
Nu har vi förvisso en väldigt öppen gräsmatta med få hinder men efter fem års erfarenhet så vågar jag påstå att man inte alls behöver flytta på sladden så himla mycket. Man klipper "bort från" sladden hela tiden så hamnar den automatiskt i senast klippta spår och är ur vägen hela tiden.
Ni kan ju testa att knyta fast en rejäl förlängningssladd i klipparhandtaget och se hur det går. Eller förrresten, fgör inte det för då tror jag grannarna ringer efter snälla farbröder med krama sig själv-tröja
Ni kan ju testa att knyta fast en rejäl förlängningssladd i klipparhandtaget och se hur det går. Eller förrresten, fgör inte det för då tror jag grannarna ringer efter snälla farbröder med krama sig själv-tröja
Jamen det är ju alltid trevligt med en kram eller två
Det man ska tänka på är att ha en kabel av bra kvalitet plus en jordfelsbrytare. Sen är det ju som sagt klart enklare om man har en trädgård utan en massa hinder
Det man ska tänka på är att ha en kabel av bra kvalitet plus en jordfelsbrytare. Sen är det ju som sagt klart enklare om man har en trädgård utan en massa hinder
Jag måste göra reklam för min Toro, har haft den i ungefär ett år nu, och den funkar klockrent. Dessutom är deras drivning hur bra som helst, måste upplevas för o förstå hur smidig den är. Desto mer tryck som man lägger på handtaget, desto fortare går den, så fort du stannar, alltså lättar på trycket, så stannar maskinen. Kostar dock lite mer, men jag anser att det är värt det. Jag klipper docj ca 1400 kvm gräs varje gång.