C Chentin skrev:
Bauhaus kör 25-års jubileum idag.
Gäller detta en enskild butik? Hittar inget vid en snabb koll på deras hemsida.
 
Jag var inne på Bauhaus Bernstorp i Malmö, och det är deras nyaste butik (tror jag) så det kan inte vara den som firar 25 år. Därmed borde priserna och evenemanget gälla samtliga butiker.

Hittade det officiella reklambladet...

Reklamblad för Bauhaus 25-års jubileum den 27 april i Bernstorp med erbjudanden, QR-kod och inbjudan till firande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Reklamblad med "Jubileumsdag" och logotyper för olika bygg- och hemförbättringsmärken som erbjuds hos Bauhaus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kan iofs tolkas som att det bara gäller i aktuell butik.
Skumt.
Om så är fallet får helt enkelt ni andra prismatcha i er lokala butik...

Röd matta utrullad i Bauhaus-varuhus med ballongbågar och skyltar för olika avdelningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Edit: tvåa på bollen...
 
Lidl Borlänge
Plasmaskärare.
Plasmaskärare från Parkside i förpackningar staplade inne i Lidl butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

1499:-
 
  • Gilla
Stiftet och 5 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Lidl Borlänge
Plasmaskärare.
[bild]
1499:-
Köpte du?:cool:
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Köpte du?:cool:
Det är ju hans pall på väg mot kassan förstår du väl?
 
  • Haha
  • Gilla
tobbbias och 9 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Lidl Borlänge
Plasmaskärare.
[bild]
1499:-
Fanns många i Tomelilla också, har för mig att jag sett ockrare sälja dem (försöka iaf) för 3000+ när de försvunnit ur Lidls sortiment igen. Jag och farsan delade på en.
Stabel av plasmaskärare från Parkside i en butiksgång med specialpris skylt, omgivet av andra verktygslådor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
För er som inte sett så har Proffsmagasinet kampanj på Dewalt mm. Funkar att prismatcha hos Bauhaus.
Dock finns en rabattkod för ytterligare 10% på proffsmagasinet. Nån som vet om man kan prismatcha på Bauhaus mot pris inkl. Rabattkod?
 
B Bosse63 skrev:
För er som inte sett så har Proffsmagasinet kampanj på Dewalt mm. Funkar att prismatcha hos Bauhaus.
Dock finns en rabattkod för ytterligare 10% på proffsmagasinet. Nån som vet om man kan prismatcha på Bauhaus mot pris inkl. Rabattkod?
12% ;)
 
B Bosse63 skrev:
För er som inte sett så har Proffsmagasinet kampanj på Dewalt mm. Funkar att prismatcha hos Bauhaus.
Dock finns en rabattkod för ytterligare 10% på proffsmagasinet. Nån som vet om man kan prismatcha på Bauhaus mot pris inkl. Rabattkod?
Matchar bauhaus mot proffsmagasinet? Har de en fysisk butik?
 
Jag tror det finns en butik i Stockholm, och jag har i alla fall prismatchat mot dem. Senast för ett par veckor sedan.

@John: proffsmagasinet har en rabattkod som ger 10% ytterligare på dewaltkampanjen. Jag funderar på om man kan matcha mot det priset?
 
Klaugust Klaugust skrev:
Fanns många i Tomelilla också, har för mig att jag sett ockrare sälja dem (försöka iaf) för 3000+ när de försvunnit ur Lidls sortiment igen. Jag och farsan delade på en.
[bild]
Som denna då :
Oöppnad Parkside plasmaskärare i förpackning på ett betonggolv i ett garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


https://www.blocket.se/annons/skane/parkside_plasmaskarare_ooppnad/100618149
 
  • Arg
Klaugust
  • Laddar…
B Bosse63 skrev:
Jag tror det finns en butik i Stockholm, och jag har i alla fall prismatchat mot dem. Senast för ett par veckor sedan.

@John: proffsmagasinet har en rabattkod som ger 10% ytterligare på dewaltkampanjen. Jag funderar på om man kan matcha mot det priset?
Vet inte, bör finnas villkor att läsa. På hornbach prismatchar de mot konkurrenters kampanjer och erbjudanden. Plus att man kan matcha mot rena nätbutiker.
 
C Chentin skrev:
Bauhaus kör 25-års jubileum idag.
Bra priser på lite av varje.
Även om det finns bättre trallskruv så är det svårslaget med 25:-/ask för MFT-skruvarna...

[bild]
Har det varit samma erbjudande oavsett butik?
Är det reklambladet som gäller eller fanns det mycket mer?
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Matchar bauhaus mot proffsmagasinet? Har de en fysisk butik?
Skärmdump av Proffsmagasinet webbsida med information om fysisk butik i Stockholm och Covid-19 information.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Butik finns i Stocholm enl deras hemsida:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.