Ingen aning, var en hyresgäst som såg det och hjälpte den igång igen

Står den i displayen om man öppnar luckan?
 
Ja, eller så står det i appen.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Den stod still idag, "okänt fel" i displayen?
 
Halloj
Undrar om någon har haft problemet att klippaggregatet sänker sig själv på en Grouw L1200?
T.ex när man har den på 40mm så helt plöstligt kan den vara nere på det minsta.
Vet inte om det är när den "fastnar" vid nån kant eller liknande.
Det finns den man ställer höjden med men jag tycker den är lite"lös", tycker den ska vara trögare när man vrider på den.

//Anders
 
Största bluffen jag varit med om! Har lagt mer tid på denna än om jag skulle klippa manuellt. Inget funkar och supporten är obefintlig. ICA tar inget ansvar utan hänvisar till tillverkaren som sedan hänvisar till Danmark. Hopplöst. Jag är medveten om att detta är en lågpris produkt men det här är en leksak.
 
  • Tyvärr kan jag inte hjälpa till med att skapa en alt-text eftersom jag inte kan se någon bild i din förfrågan. Om du vill ladda upp en bild så kan jag hjälpa till.
Har anmält företaget till ARN. Inte för att jag tror att det hjälper.
 
  • Gilla
legion
  • Laddar…
Ny uppdatering finns nu att ladda ner, står dock ingenting om vad som förändrats.
 
Detta är nytt
 
  • Skärmdump av en uppdateringslista för robotgräsklippare med text om förbättringar och en webblänk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej

Är det någon som har sparat den tidigare firmware till en GROUW L1200

Tror att det ska vara firmware DY02271.bin

MVH Nils
 
Slog av all tid för klippning och tog in klipparen efter ett ca ett dygn i laddstationen, tog även i stationen.
Är det allt man behöver göra inför vintervilan?

Tänkte borsta ren den under när allt gräs torkat och sen uppdatera firmware inför nästa säsong
 
Jag uppdatera firmware idag ok test kör nu
Har lite skarpar lutning på vissa ställen och där har han åkt över och fastnat riktigt irriterande
Men nu verkar den hantera detta mycket bättre
Stannar snabbare och ändrar riktning bättre åter kommer om hur de gick
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Roger Lundvall Roger Lundvall skrev:
Jag uppdatera firmware idag ok test kör nu
Har lite skarpar lutning på vissa ställen och där har han åkt över och fastnat riktigt irriterande
Men nu verkar den hantera detta mycket bättre
Stannar snabbare och ändrar riktning bättre åter kommer om hur de gick[/QUOT

mycket nöjd gör sitt jobb nu behövde ej göra något nu
klippte allt mycket bra nu stannar inte någonstans
Så jävla skönt
 
N noupe skrev:
Känns inte som en produkt någon borde köpa. Om du filmar eller på annat sätt dokumenterar när den uppenbarligen fel-fungerar (kör utanför kabeln t.ex., eller stannar mitt på gräsmattan) så spelar det ingen roll om reparationsfirman inte hittar något fel. Du har rätt att reklamera enligt Konsumentköplagen och bevisbördan ligger (iallafall den första tiden) på säljaren. Kan du då uppenbarligen visa på dessa fel trots deras nekan så har jag svårt att se att de skulle vinna fram med något krav vare sig i ARN, eller i förlängningen i tingsrätten (vilket får anses ytterst osannolikt). Din reklamation är ju också mot där du köpte den, och inte mot eventuell reparationsfirma i Danmark. Även om du sätter din signatur på en lapp där du godtar dessa krav (dvs. betala för felskökning om inget fel "hittas") så förbjuder Konsumentköplagen sådana avtal, givet att du de facto har rätt.
MED ANDRA ORD SÅ ÄR DET EN SKIT PRODUKT
 
Hej,vad gör jag för fel,blinkar grönt på en lampa,2. Testade att starta den,bakade ut och snurrade ett varv. Kabeln är Nylagd på markytan
 
Kristoffer Thorsson Kristoffer Thorsson skrev:
Hej,vad gör jag för fel,blinkar grönt på en lampa,2. Testade att starta den,bakade ut och snurrade ett varv. Kabeln är Nylagd på markytan
Skulle tro att det är fel på slingan eller felkopplat
Hade samma problem i början, lampan har blinkar åt mig men det har funkat
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.