1 375 läst · 4 svar
1k läst
4 svar
Akta er för Aga`s Bygg&Städ i Norsborg
Varning för Aga`s Bygg&Städ i Norsborg. Bortförklaringar, lögner, bluffakturor och ett riktigt amatörmässigt utfört arbete (det lilla de gjorde). Gör inte samma misstag som jag gjorde och anlita detta företag. Till slut fick jag göra om allt och göra rätt själv.
Om man ska skriva ner ett företag här så bör man 1. göra det från sin vanliga inloggning och inte från ett nystartat konto. 2. skriva lite mer än bara allmänt. Det finns ingen trovärdighet i det inlägg du nyss gjort och om du inte utvecklar din story förutsätter jag att det plockas bort.AddeKa skrev:
Moderator
· Stockholm
· 52 269 inlägg
AddeKa du behöver komplettera din profil, detaljerna är inte synliga för vanliga medlemmar, men vi behöver uppgifterna när vi modererar.
Sedan vore det bra om du kan beskriva lite mer detaljer om problemet, det ökar trovärdigheten.
/moderator
Sedan vore det bra om du kan beskriva lite mer detaljer om problemet, det ökar trovärdigheten.
/moderator
Hej!H hempularen skrev:
Jag är ny här så jag ska gå in och göra mina uppgifter synliga. Hade missat det. Tack för tipsen.
/Adde
Liknande trådar
-
Enkelt knep för att gjuta plintar med stolpskor i lod efterfrågas
Trädgård allmänt -
Räcker paxfläktar för att få igång ventilation?
Ventilation -
Varför kluckar toaletten och vattnet rinner ner sakta
Vatten & Avlopp -
Borrade hål i bottenplattan - Hur lagas de på bästa sätt för att hålla tätt underifrån?
Grund & Markarbeten -
Vad för typ av företag fraktar tungt och otympligt?
Socialt & Projekt