S Smoothie skrev:
För mig sänktes priset med 20%-koden från 719,10 till 575,28 kr.
Provade igår och får upp "koden ej giltig".
 
S Smoothie skrev:
För mig sänktes priset med 20%-koden från 719,10 till 575,28 kr.
Gjorde också ett test igår med samma dystra besked. "Koden ej giltig".
Så dom där lådorna får ligga kvar på lagret!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Gjorde också ett test igår med samma dystra besked. "Koden ej giltig".
Så dom där lådorna får ligga kvar på lagret!
Ange CC20 med stora bokstäver och logga in så får du lådan för 575. (du måste vara medlem i deras klubb)
 
  • Gilla
Robertre och 1 till
  • Laddar…
Det verkar som om Classe haft problem med din hemsida. Igår kväll kunde jag inte logga in och när jag gjorde det nu på morgonen så fungerade inte koden på någon vara, ordinarie pris eller inte. När jag provade igen alldeles nyss så fungerade det fint, även på Raaco-lådan.
 
  • Gilla
Moltas
  • Laddar…
Funkar fint. Man måste vara inloggad och skriva CC20 med stora bokstäver.
 
  • Skärmdump av ett köp med blå verktygslåda Raaco Handy Box och detaljer av prissänkning. Totalpris efter rabatt är 1120,56 kronor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FreQa och 1 till
  • Laddar…
Även jag fick till 20% på en låda men jag ser i historiken att jag köpte förra lådan från Classe förra året för 479.20, antar att höjningen är rimlig med tanke på att det mesta blivit aningen dyrare.
 
J jimmie.p skrev:
Ange CC20 med stora bokstäver och logga in så får du lådan för 575. (du måste vara medlem i deras klubb)
Dom verkar ha installerat en slumpgenerator för beställningar över nätet.
Rabatten skall inte gälla för varor med klubbpriser enligt kundtjänst nu på morgonen. :lying:
Det är bara att lyfta på hatten för er som har haft tur!

PS. Köp en Trisslott nu när ni har flyyyt! (y)
 
stigen stigen skrev:
Dom verkar ha installerat en slumpgenerator för beställningar över nätet.
Rabatten skall inte gälla för varor med klubbpriser enligt kundtjänst nu på morgonen. :lying:
Det är bara att lyfta på hatten för er som har haft tur!

PS. Köp en Trisslott nu när ni har flyyyt! (y)
Känns dumt att fråga kundtjänst om rabatten gäller redan nedsatta varor, eller om det är just det som är problemet om ens order inte går igenom. Bättre att låtsas som det regnar och föreslå en lösning utan att nämna att vissa varor redan har klubberbjudanden.

I mitt fall bad jag dem avbeställa gårdagens order (eftersom jag inte lyckades genomföra den med rabattkod) efter att ha konstaterat att rabattkoden funkade nu på morgonen. Personen i chatten bekräftade att de hade haft tekniska problem på sajten igår kopplat till rabattkoden.
 
  • Gilla
dadgom
  • Laddar…
Klaugust Klaugust skrev:
Känns dumt att fråga kundtjänst om rabatten gäller redan nedsatta varor, eller om det är just det som är problemet om ens order inte går igenom. Bättre att låtsas som det regnar och föreslå en lösning utan att nämna att vissa varor redan har klubberbjudanden.

I mitt fall bad jag dem avbeställa gårdagens order (eftersom jag inte lyckades genomföra den med rabattkod) efter att ha konstaterat att rabattkoden funkade nu på morgonen. Personen i chatten bekräftade att de hade haft tekniska problem på sajten igår kopplat till rabattkoden.
Klaugust Klaugust skrev:
Känns dumt att fråga kundtjänst om rabatten gäller redan nedsatta varor, eller om det är just det som är problemet om ens order inte går igenom. Bättre att låtsas som det regnar och föreslå en lösning utan att nämna att vissa varor redan har klubberbjudanden.

I mitt fall bad jag dem avbeställa gårdagens order (eftersom jag inte lyckades genomföra den med rabattkod) efter att ha konstaterat att rabattkoden funkade nu på morgonen. Personen i chatten bekräftade att de hade haft tekniska problem på sajten igår kopplat till rabattkoden.

Det håller jag med om.
Men så var det ju det där klassiska ”kartan eller verkligheten”!
Kartan gäller!
 
stigen stigen skrev:
Gjorde också ett test igår med samma dystra besked. "Koden ej giltig".
Så dom där lådorna får ligga kvar på lagret!
Ange den som kampanjkod(högra kolumnen) jag stötte på samma problem nyss men insåg att jag försökte knappa in det som bonuscheck (vänstra sidan).
 
D Danieln84 skrev:
Ange den som kampanjkod(högra kolumnen) jag stötte på samma problem nyss men insåg att jag försökte knappa in det som bonuscheck (vänstra sidan).
Tack!

Där satt den!

Dag

Skärmbild av en online-beställning för en förvaringslåda från Clas Ohlson med totalpris och rabattkod tillämpad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Tack!

Där satt den!

Dag

[bild]
Det fungerade lika som förra året, köpte då 7 med rabatt på rabatt. Ville de ändra det har de haft ett år på sig så jag antar att de är helt ok med detta :)
 
  • Gilla
Lilllen och 2 till
  • Laddar…
Skärmdump av en beställningsbekräftelse med två förvaringslådor Raaco Handy Box och priser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Faller för grupptrycket
 
  • Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.