FredrikR FredrikR skrev:
En modellflygares första budord:
Jag trodde det var "Allt går att limma!" Hört av en kompis...
 
  • Haha
sinuslinus och 1 till
  • Laddar…
Vill bara informera om bosch cashback, från amazon.se som jag och några andra diskuterade. Jag köpte verktygspaket på amazon.se. Fick först avslag att det saknades många detaljer på kvittot, vilket det inte gjorde. Skickade in samma kvitto igen men strukit under de saker de efterfrågade. Fick då svar att butiken inte var med i kampanjen. På amazons hemsida så står det att köp bosch och få pengar tillbaka.
Skickade få tillbaka till bosch och frågade vad som gäller för de har ju reklam för det på sin hemsida, idag fick jag svar att min ansökan har gått igenom..

Så om det är någon annan som köpt bosch professional på amazon.se så ska det gå att få tillbaka pengar.
 
  • Gilla
  • Arg
  • Älska
Appendix och 8 till
  • Laddar…
R Rikard_Sa skrev:
Vill bara informera om bosch cashback, från amazon.se som jag och några andra diskuterade. Jag köpte verktygspaket på amazon.se. Fick först avslag att det saknades många detaljer på kvittot, vilket det inte gjorde. Skickade in samma kvitto igen men strukit under de saker de efterfrågade. Fick då svar att butiken inte var med i kampanjen. På amazons hemsida så står det att köp bosch och få pengar tillbaka.
Skickade få tillbaka till bosch och frågade vad som gäller för de har ju reklam för det på sin hemsida, idag fick jag svar att min ansökan har gått igenom..

Så om det är någon annan som köpt bosch professional på amazon.se så ska det gå att få tillbaka pengar.
Känner igen det där med kvittot. Känns som det automatiskt blir avslag.
Svarade då och ifrågasatte huruvida dom inte är läskunniga på Bosch? Ringade in inköpsställe, artiklar samt datum sedan gick det igenom... Är nog många som "ger upp" vid första stoppet och struntar i det. Fick mitt virtuella kort idag, men inga pengar på det ännu.
 
  • Gilla
Rikard_Sa och 1 till
  • Laddar…
Fick mail idag om att skapa virtuellt kort idag, inga pengar utbetalda än.
Bosch cashback.
 
  • Gilla
HM2020
  • Laddar…
Ska sätta lite list och foder och funderade i alla riktningar. Begränsade mig till slut från att köpa en batteripistol, kändes lite väl kostsamt för det lilla jag ska sätta. Aldrig saknat spikpistol tidigare.
Tänkte först biltemas billigaste men är lite emot att köpa kinesisk slit och släng. Insåg dessutom att befintlig kompressor i princip inte går skräna med inomhus och den (för) korta styva kit-spiralslangen skulle gå mig på nerverna, speciellt med en tung kompressor. Hittade ett begagnat kit, verkar funka bra och klart kul att spika med. Hoppas slangen inte stör för mycket, om så är fallet får jag väl sälja vidare och köpa en batterivariant. Kompressor med ansluten blå spiralslang, spikpistol och en förpackning spik på ett verkstadsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
Ska sätta lite list och foder och funderade i alla riktningar. Begränsade mig till slut från att köpa en batteripistol, kändes lite väl kostsamt för det lilla jag ska sätta. Aldrig saknat spikpistol tidigare.
Tänkte först biltemas billigaste men är lite emot att köpa kinesisk slit och släng. Insåg dessutom att befintlig kompressor i princip inte går skräna med inomhus och den (för) korta styva kit-spiralslangen skulle gå mig på nerverna, speciellt med en tung kompressor. Hittade ett begagnat kit, verkar funka bra och klart kul att spika med. Hoppas slangen inte stör för mycket, om så är fallet får jag väl sälja vidare och köpa en batterivariant.[bild]
Jag har varit nöjd med min Paslode under min tidigare renovering. Nu är den rätt sliten så jag har köpt en annan :)
 
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
Idag var det dags att skaffa en riktig såg. :cool:

Ny kap- och geringssåg bredvid en äldre cirkelsåg på ett träbord utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
Appendix och 13 till
  • Laddar…
A arkTecko skrev:
Idag var det dags att skaffa en riktig såg. :cool:

[bild]
Skall du kasta den blåa? :D
 
  • Haha
  • Gilla
Bonzo2000 och 4 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
[bild]
Var dags för en kantfräs:)
Nöjd? inköpsställe?
 
K Kane skrev:
Skall du kasta den blåa? :D
Yes! Den fula färgen passar inte alls ihop med gardinerna! :rofl:
 
  • Ledsen
  • Haha
  • Gilla
hyggabus och 2 till
  • Laddar…
A arkTecko skrev:
Idag var det dags att skaffa en riktig såg. :cool:

[bild]
Kom ihåg Boschs cashback-kampanj. (y)
500:- tillbaka per 3500:- handlat, om butiken är med i kampanjen.
Se listan över butiker här:
https://www.boschpro.se/
 
  • Gilla
Music Man och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kom ihåg Boschs cashback-kampanj. (y)
500:- tillbaka per 3500:- handlat, om butiken är med i kampanjen.
Se listan över butiker här:
[länk]
Tack! Det tar priset ned till 6500, tror jag! :surprised::D
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
A arkTecko skrev:
Tack! Det tar priset ned till 6500, tror jag! :surprised::D
Var handlade du?
Jag slog till på Bauhaus och var nöjd med 7700:- efter cashback.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.