S snowjim skrev:
Nu vet jag inte vad det är för sug du behöver men vi har kört med en Kärcher WD6 Premium 1300w några år och är mer än nöjda med sugkapaciteten. Det kan möjligen bli dåligt sug när påsen börjar bli full men det finns en uppenbar lösning på det.

Nackdelar? Det skulle så fall vara att den är ganska hög, men den har inte trillatomkull för oss än iallafall.
Slanglängd?
 
nino nino skrev:
Slanglängd?
Står ju på sidan jag länkade? 2,2 m och sen kan man förlänga den med 1,5 m med
Bil-rengöringsset(vilket vi gjort). Det finns även en 3.5 m som man kan ersätta eller bygga ut med.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
K konne skrev:
EDIT: gick till bosch hemsida (vilket man kanske borde gjort på engång) och där finns den som du säger i en variant med rated input 1200W och 1380W suction turbine.
I en variant? Alla GAS 35 har ju samma spec. på effekten.
 
Varan måste finnas i lager för prismatch och det gör den varken online eller i något varuhus enligt din länk.

H HM2020 skrev:
[länk]

Makita radio för 1299kr. Bör väl gå att prismatcha med antingen Hornbach (för 10% billigare) eller Bauhaus för 12%
 
kysan kysan skrev:
Köpte denna idag, lite lagom till lagom pris och bara hylsor inget annat tjafs... Kamasa Hylsnyckelsats, 34 delar, Jula.
[länk]
499:- Hittar inte mycket för det priset så rean verkar äkta.
 
  • 34-delars hylsnyckelsats i öppen blå förvaringslåda från Kamasa-Tools.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
trojlee och 3 till
  • Laddar…
K konne skrev:
Idag dök denna upp på rean GAS 35 L AFC. Inte antistatisk och inte M-klass men med 1380W istället för 1200W. Och om jag fattat M vs L så är det ändå samma filter men inget varningssystem? Sen verkar man kunna få 500kr cash back från bosch dessutom. Då är man nere på 3500.

Kanske inte ska göra detta till "Konne köper dammsugaretråd..." men kan inte hålla mig, förlåt. Kanske hjälper någon annan med.
Sitter då ett M-klass-filter i min Metabo L-klass-dammsugare.. Samma historia på några Nilfisk, Makita och Milwaukee jag kikat på. Saknar bara varnings-systemet som du säger.
 
S
K konne skrev:
Idag dök denna upp på rean GAS 35 L AFC. Inte antistatisk och inte M-klass men med 1380W istället för 1200W. Och om jag fattat M vs L så är det ändå samma filter men inget varningssystem? Sen verkar man kunna få 500kr cash back från bosch dessutom. Då är man nere på 3500.

Kanske inte ska göra detta till "Konne köper dammsugaretråd..." men kan inte hålla mig, förlåt. Kanske hjälper någon annan med.
Amazon verkar tyvärr inte ingå i cashback-kampanjen.
 
S slugger skrev:
Amazon verkar tyvärr inte ingå i cashback-kampanjen.
Amazon kan vara med i kampanjen.
"Fråga din handlare om de är med Bosch Power tools Cashback kampanj eller se några av deltagande företag nedan, listan uppdateras löpande."
Skulle jag vara intresserad av någon Bosch produkt från Amazon så skulle jag kontakta Amazon kundtjänst för att fråga om de är med i kampanjen.
 
Dom måste väl vara med
Skärmdump av Bosch Professionals webbsida med verktygserbjudanden och sökfält.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
kysan kysan skrev:
499:- Hittar inte mycket för det priset så rean verkar äkta.
Tack för tipset. Kollade på den i går, tyckte själva lådan gav ett lite billigt intryck med plastiga lås i fram som redan hade tappat färgen. Blev inget köp då. Men innehållet är kanske desto bättre? Är ju som sagt inga pengar, man får ju ge samma för något lågprismärke. Kan nog bli ett återbesök för att klämma och känna lite igen.
 
S slugger skrev:
Amazon verkar tyvärr inte ingå i cashback-kampanjen.
Detta är från amazon.se hemsida så det borde fungera:
 
  • Skärmbild av en Bosch Cashback-kampanj från Amazon.se med kampanjperiod och villkor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
R Rikard_Sa skrev:
Detta är från amazon.se hemsida så det borde fungera:
I deras mobilapp fick också fram det, men på hemsidan var stört omöjligt att hitta samma information. Nån har en länk?
 
Det var inga problem i höstas i alla fall med att få gratis tillbehör till produkter köpta på amazon.se när Bosch körde Pro Deal kampanj.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.