Amazing!. Inte en spik eller skruv behöver bytas. Bästa avsnittet by far. Boris coolaste hunden ever
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Vilket fint avsnitt! Sympatisk byggare, fint resultat!
 
  • Gilla
yalazy och 3 till
  • Laddar…
Riktigt riktigt snyggt! Men 4 mille för en ungkarlslya på skånska vischan är mycket pengar...
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Håller med alla andra. Tillsammans med skolgårdsdrömmen är det här det överlägset bästa avsnittet. Helt fantastiskt! Någon som vet vad det är för solcellstak han har lagt? Otroligt snyggt!
 
  • Gilla
Tumme_mitti_handen
  • Laddar…
Wow. Riktigt bra
 
J jazzfreaket skrev:
Någon som vet vad det är för solcellstak han har lagt? Otroligt snyggt!
Undrar detsamma. Första gången min sambo spontant godkände solceller estetiskt.
 
Underbart avsnitt. Önskar att man själv hade sån känsla som Gustav har!
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Som alla sagt innan. Fantastiskt
Inte ofta vision och tanke och kunnande går ihop
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Instämmer med övriga, riktigt härligt avsnitt med innergård som för tankarna åt medelhavet I klass med det unga paret som fixade en skola för något år sedan!
J jazzfreaket skrev:
Någon som vet vad det är för solcellstak han har lagt? Otroligt snyggt!
A aiskylos2 skrev:
Undrar detsamma. Första gången min sambo spontant godkände solceller estetiskt.
Angående taket så gissar jag att det är midsummer Slim (https://midsummer.se/), riktigt snyggt! Finns en tråd om det taket här på forumet.
 
  • Gilla
Tumme_mitti_handen och 3 till
  • Laddar…
Snyggt och personligt. Bra exempel på återbruk och hållbara beprövade material och mycket sympatiskt rakt igenom. Så skönt att se något som inte kostar tvåsiffriga miljoner! Hatten av!
 
J JSten skrev:
Angående taket.... är midsummer Slim, riktigt snyggt!
Precis! När mitt listtäckta papptak tar slut blir detta ett utmärkt estetiskt alternativ. Förmodligen ännu effektivare om 10/15 år då byte blir aktuellt.
 
  • Gilla
Gordonsetter
  • Laddar…
Kört förbi där många gånger genom åren och det var verkligen en ruin tidigare
 
Som flera andra så håller jag detta som det bästa avsnittet i seriens historia. Oerhört imponerande bygge och det var så mycket snygga detaljer överallt.

sen blir jag ju som man rätt provocerad (med stor glimt i ögat) av karln, det enda som inte framgick är om han spelar gitarr, i övrigt så har han ju allt. :)

Hatten av!
 
  • Gilla
  • Älska
yalazy och 11 till
  • Laddar…
Strålande!
 
  • Gilla
Nick&Wald
  • Laddar…
Otroligt fint!
 
  • Gilla
Fredrik_N
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.