Gaaahhhhh!!!!! Nu har även jag fått covid. Mår skit. Skulle inte det här vara som en lättare förkylning?
 
A
N nybyggarn3 skrev:
Gaaahhhhh!!!!! Nu har även jag fått covid. Mår skit. Skulle inte det här vara som en lättare förkylning?
vilken jävla idiot har lurat i dig det?
 
  • Haha
fgo och 2 till
  • Laddar…
Gaaaaaaaahhhhh.
Innan jul hade båda barnen covid med tillhörande karantän, turligt nog friskförklarade i tid till jul.
Den firades med barnens kusiner som hade vattkoppor. Lugnt tänkte vi, mina barn har redan haft det.
Eller? Nope! Ena barnet fick sina prickar lagom till skolstart. Sjuk en vecka följt av en vecka med alla friska.
I helgen, lagom till byte med exet blir det andra barnet sjukt, i vadå undrar ni! Vattkoppor!!!
Som om inte det var nog testade sambon positivt för Corona idag! Vi klarade oss båda när barnen var sjuka men nu var det hennes tur.

Undrar om jag ska klara mig eller inte…
Gaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
 
Maskintok skrev:
vilken jävla idiot har lurat i dig det?
Kanske mest var önsketänkande. På uppsida insjuknade hela familjen inom loppet av några dagar, så förhoppningsvis är vi snart imål. Jag var sist ut och resten av familjen redan på benen.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
A
N nybyggarn3 skrev:
Kanske mest var önsketänkande. På uppsida insjuknade hela familjen inom loppet av några dagar, så förhoppningsvis är vi snart imål. Jag var sist ut och resten av familjen redan på benen.
Ja jag hoppas för er skull.
Jag har inte kollat om jag har covid ännu.. Men det är 5 dygnet med symptom iallafall... :thumbdown:
 
N nybyggarn3 skrev:
Gaaahhhhh!!!!! Nu har även jag fått covid. Mår skit. Skulle inte det här vara som en lättare förkylning?
Det är det. Efter några dagar. Sen blir det värre igen. ;)
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Det är det. Efter några dagar. Sen blir det värre igen. ;)
Huuuuuuuuu
 
  • Haha
1
  • Laddar…
GAAAHHH! När man kommer hem från Björnrike och konstaterar att mjölken var jäkligt mycket godare däruppe!
Mjölkförpackning från Arla märkt Jämtlands Mellanmjölk med 1,5 % fett och 1,5 liter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Paulina123 och 1 till
  • Laddar…
A
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
GAAAHHH! När man kommer hem från Björnrike och konstaterar att mjölken var jäkligt mycket godare däruppe!
[bild]
Trevliga trakter..
(y)
åkte vägen över vemhån hem?
 
richardtenggren
altaxis altaxis skrev:
Gaaaaaaaahhhhh.
Innan jul hade båda barnen covid med tillhörande karantän, turligt nog friskförklarade i tid till jul.
Den firades med barnens kusiner som hade vattkoppor. Lugnt tänkte vi, mina barn har redan haft det.
Eller? Nope! Ena barnet fick sina prickar lagom till skolstart. Sjuk en vecka följt av en vecka med alla friska.
I helgen, lagom till byte med exet blir det andra barnet sjukt, i vadå undrar ni! Vattkoppor!!!
Som om inte det var nog testade sambon positivt för Corona idag! Vi klarade oss båda när barnen var sjuka men nu var det hennes tur.

Undrar om jag ska klara mig eller inte…
Gaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Har ni inte förväxlat någon av gångerna med höstblåsor då?
Vi trodde det var vattkoppor för det sas så på dagis, men efter vi pratat med läkare så konstaterades det att det var höstblåsor.
Så vår tjej fick kort därefter vaccin mot vattkoppor, som någon här föreslog :)
 
Maskintok skrev:
Trevliga trakter..
(y)
åkte vägen över vemhån hem?
Japp, i stort sett varje gång, sommar som vinter. Har åkt E4:an 2 ggr, får självmordstankar varje gång. Utgår från Söderköping.
Antar att du bor där?
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
A
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Japp, i stort sett varje gång, sommar som vinter. Har åkt E4:an 2 ggr, får självmordstankar varje gång. Utgår från Söderköping.
Antar att du bor där?
Nä 25 mil söderut..
Men jag jobbar i vemdalen och långå varje år..
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Har ni inte förväxlat någon av gångerna med höstblåsor då?
Vi trodde det var vattkoppor för det sas så på dagis, men efter vi pratat med läkare så konstaterades det att det var höstblåsor.
Så vår tjej fick kort därefter vaccin mot vattkoppor, som någon här föreslog :)
Jo, det är inte omöjligt att det förväxlats. Är en drös år sedan de hade ”vattkoppor”. Nu har de i alla fall haft vattkoppor
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
S
Gaaahh vad skönt! Dotterns skola öppnar imorgon efter att ha varit stängd sen tisdag förra veckan. Lågstadiet är inte gjort för distansundervisning kan man ju lugnt säga.
Lärarna får sopa ihop spillrorna imorgon. :seenoevil:
Handritad schemaillustration av ett barn med olika katter och förklaringar till ord som "Flyger", "Kraftiga" och pratbubblor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Annelie Hultberg och 1 till
  • Laddar…
9 åringen går tillbaks till skolan imon efter covid. Var hög feber 2 dagar sen inget mer. Lillsyrran fick det 2 dagar senare. Exakt samma förlopp. Jag fick väl det mittemellan och har fortfarande hög feber. Fan så drygt. Skitungar men ändå skönt att det inte gick så hårt åt dom men drygt att ha dom hemma pigga när man själv är utslagen

Hur länge har ni varit däckade?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.