T
Maskintok skrev:
Jo de där lämmeltåget började tidigt i morse.
plogade runt klockan 6..07.30 kom första omgången..
Fattar inte att de orkar, men har man intresset så har man väl..
 
  • Haha
1
  • Laddar…
A
T Tullen127 skrev:
Fattar inte att de orkar, men har man intresset så har man väl..
Jag skulle aldrig åka så..
För lite skidor...
Nä tacka vet jag ved högen och skogen
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
T
Maskintok skrev:
Man-dela..
mannen som räckte åt alla.. :crysmile:
Den var bra;)
 
  • Haha
galento och 1 till
  • Laddar…
T
Maskintok skrev:
Jag skulle aldrig åka så..
För lite skidor...
Nä tacka vet jag ved högen och skogen
Instämmer, tänker på han i Hälgetidningen som bara njöt av titta på sin hög med kluven ved...;)
Näe, först köa på vägar i 40-50 mil för att komma till köerna till uthyrningar, liftar och matställen.
Jag förstår faktiskt inte hur de tänker nu när smittan stiger snabbt igen - hur kan man tränga ihop sig på såna ställen? Jag skulle inte våga.
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
A
T Tullen127 skrev:
Instämmer, tänker på han i Hälgetidningen som bara njöt av titta på sin hög med kluven ved...;)
Näe, först köa på vägar i 40-50 mil för att komma till köerna till uthyrningar, liftar och matställen.
Jag förstår faktiskt inte hur de tänker nu när smittan stiger snabbt igen - hur kan man tränga ihop sig på såna ställen? Jag skulle inte våga.
tänker?
Det är nog just det..
De kan inte..

De sprider skiten värre nu så snart har vi inte bara höga bränslepriser... elpriser... Utan även ett nedstängt land...
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
S
T Tullen127 skrev:
Instämmer, tänker på han i Hälgetidningen som bara njöt av titta på sin hög med kluven ved...;)
Näe, först köa på vägar i 40-50 mil för att komma till köerna till uthyrningar, liftar och matställen.
Jag förstår faktiskt inte hur de tänker nu när smittan stiger snabbt igen - hur kan man tränga ihop sig på såna ställen? Jag skulle inte våga.
Menar du Edwin i Hälge?
 
T
S sonabr4000 skrev:
Menar du Edwin i Hälge?
Ja just det, en skön figur liksom hans pryl- och skjutgalne kompis:rofl:
 
T
Maskintok skrev:
tänker?
Det är nog just det..
De kan inte..

De sprider skiten värre nu så snart har vi inte bara höga bränslepriser... elpriser... Utan även ett nedstängt land...
Jag förstår inte hur de resonerar. Tränga ihop sig på såna ställen som redan tidigare visat sig vara "superspridarställen" och sen så låtsas man bli förvånad över att smittan ökar.
Vad hade man tänkt egentligen?
 
A
T Tullen127 skrev:
Jag förstår inte hur de resonerar. Tränga ihop sig på såna ställen som redan tidigare visat sig vara "superspridarställen" och sen så låtsas man bli förvånad över att smittan ökar.
Vad hade man tänkt egentligen?
viktigaste för dessa är Instagram bilden och statusen..
 
  • Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
T
T Tullen127 skrev:
Jag förstår inte hur de resonerar. Tränga ihop sig på såna ställen som redan tidigare visat sig vara "superspridarställen" och sen så låtsas man bli förvånad över att smittan ökar.
Vad hade man tänkt egentligen?
Inte nog med att de själva kan smitta varandra utan sen åker de nedåt igen och sprider smittan längs alla korv och hamburgerställen de hittar på väg hem. Förra året spred de smitta på hamburgerställen i Grums och Säffle.
Tack för den. :(
 
T
Maskintok skrev:
viktigaste för dessa är Instagram bilden och statusen..
Dj..a tur att man inte har sånt skit.
 
  • Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
A
T Tullen127 skrev:
Inte nog med att de själva kan smitta varandra utan sen åker de nedåt igen och sprider smittan längs alla korv och hamburgerställen de hittar på väg hem. Förra året spred de smitta på hamburgerställen i Grums och Säffle.
Tack för den. :(
Ja man kan bli galen på folk...
 
A
T Tullen127 skrev:
Dj..a tur att man inte har sånt skit.
precis..
 
  • Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
T
T Tullen127 skrev:
Dj..a tur att man inte har sånt skit.
Åkte visserligen i backar i yngre år men sen tröttnade jag och kände dessutom att jag inte trivdes bland de som var helt insnöade på mode på såväl kläder som utrustning. Men huvudorsaken till att jag slutade var att jag fann inget större nöje i att köa, köa och återigen köa.
 
  • Gilla
sonabr4000 och 1 till
  • Laddar…
F
Maskintok skrev:
Ja man kan bli galen på folk...
Litet lätt intelligensbefriat?
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.