vojma vojma skrev:
Åhhh... sorry. Själv är jag så miljöskadad så att jag kan se på teckensnittet vilken butik det rör sig om.

Och - ja - man köpa via företag.
Kan vara klokt att även påpeka att moms tillkommer för de som inte är vana att handla som företag.

Priset blir ca 744kr
Denna förvaring kostar 799kr på Clas Ohlson.
 
  • Gilla
nevinator och 2 till
  • Laddar…
D eidlert skrev:
Priset blir ca 744kr Denna förvaring kostar 799kr på Clas Ohlson.
Fast "rabatten" hos Ahlsell är ju helt oemotståndlig. :rofl::crysmile::p

Verktygssats med prisetikett, ursprungligt pris 4010 SEK, rabatterat till 595 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Om någon anar någon form av ironi kan denne vara något på spåren... ;)
 
  • Haha
  • Gilla
  • Arg
Dilato och 20 till
  • Laddar…
  • Skärmdump av Hide-a-Lite Core Smart 10-pack prissida med jämförelse av butikspriser och rabatt på proffsmagasinet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Ramnemark Ramnemark skrev:
Det är lagertömning på proffsmagasinet och man får belysning till bra pris. Hide-a-lite Core Smart 10-pack är sänkt med nästan 600kr. Finns bra större spottar med till bra pris

P.S. Det finns även verktyg på rabatt men inget som lockade mig :)


[länk]
Klickar jag på länken så kostar de 1740:-? Står att den ingår i lagertömning, men verkar inte vara rabatt längre.
 
J Jsson83 skrev:
Klickar jag på länken så kostar de 1740:-? Står att den ingår i lagertömning, men verkar inte vara rabatt längre.
Det verkar som dem insåg viket bra pris det var. Ingen orimlig rabatt dock
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
J Jsson83 skrev:
Klickar jag på länken så kostar de 1740:-? Står att den ingår i lagertömning, men verkar inte vara rabatt längre.
Ramnemark Ramnemark skrev:
Det verkar som dem insåg viket bra pris det var. Ingen orimlig rabatt dock
Jag skulle gissa på att de tömt deras lager till det rabatterade priset, men att man nu kan beställa produkten av dem till fullpris och så tar de hem, alternativt skickar direkt från leverantör.
 
1524 på amazon
Så 1371 på prismatch
 
  • Gilla
Shakula och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
1524 på amazon
Så 1371 på prismatch
Prismatcha dom med amazon då?
 
G gasto skrev:
Prismatcha dom med amazon då?
Japp, jag har nyligen matchat Hornbach mot Amazon, men stalltipset är att inte bryta förpackningen innan pengarna är på kontot
 
  • Gilla
gasto
  • Laddar…
G gasto skrev:
Prismatcha dom med amazon då?
Ja jag köpte en sågbänk bosch gta2600 mot amazon, förvisso bara 6:- billigare på amazon men blev iaf ca 150:- billigare
 
  • Gilla
gasto
  • Laddar…
Tackar gäller det i både butik och på hornbach hemsida. Vilket bruka gå smidigast? Aldrig prismatchat hos dom
 
Jag gjorde det i butik men ska funka lika enkelt på nätet, kolla bara så EAN är samma, det var det han gjorde när jag matchade
 
  • Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Jag gjorde det i butik men ska funka lika enkelt på nätet, kolla bara så EAN är samma, det var det han gjorde när jag matchade
Tack ska du ha
 
  • Gilla
HansJosef
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.