Svaret är 1 och den lämpliga vinnaren är inte jag. Jag har redan lite för många dammsugare. Däremot är @Ramnemark ute efter en dammsugare och har funderat, letat bra priser och velat ha råd här på forumet väldigt länge. Jag är helt övertygad om att Nilfisken skulle uppfylla alla hans krav och om prislappen är noll behöver han inte leta erbjudanden längre. Skicka den till honom så att han kan komma igång och städa. Det borde ha blivit rätt dammigt vid det här laget.
 
  • Gilla
  • Älska
Octavianus och 1 till
  • Laddar…
Svaret är 1. Jag tackar @Hep för taggen.
Just nu står jag inför ett större och ännu galnare projekt än Villa Ramnemark, en av de största projekttrådarna här på forumet, nämligen Villa Ramnemark 2.0. Till våren river vi ut 80 av 120 kvm här i huset för en totalrenovering. När det är klart blir det resterande 40. Och efter det hela källaren på 120. Det kommer att dammsugas ett otal gånger och det hade varit trevligt med en kvalitetsmaskin för en gång skull :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
I den här veckans tävling vinner den som har koll på hantverkarnas påslag på material.
Vinsten är den testvinnande grovdammsugaren Nilfisk Multi II från vårt test av grovdammsugare.
TEST: Grovdammsugare
Värde: 1 600 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan och motivera varför just du ska vinna grovdammsugaren. Scrolla längst ner i tråden tills du hittar blocket "Klicka här för att svara" och skriv in ditt svar och motivering där.

Fråga: Vilket av följande är ett rimligt påslag på material när hantverkaren tillhandahåller material?
1 ) 15-20%
x ) 200%
2 ) 500%

Rätt svar hittar du i den här artikeln: Rimliga och oskäliga påslag

Vinnaren utses fredagen den 1 oktober.
OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till!
Svaret är 1, 15 -20%
Jag håller på att bygga garage och en grovdammsugare skuller verkligen vara ett perfekt tillskott
 
M
Alternativ 2 ) 500%

Jag är nämligen hantverkare :)
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Svar 1
 
Svar: 1 :cool:
 
Svar: 1) 15-20%

Att vinna en grovdammsugare istället för att behöva köpa en hade varit ett fint tillskott i kassan såhär mitt i föräldraledigheten. Den vi har sjunger på sista versen, sugförmågan är inte vad den en gång varit och vi ska snart ska börja göra iordning ett till barnrum med allt dammande det innebär!
 
15-20%

Grovdammsugaren skulle passa perfekt inför höststädning i garage och förråd.
 
Svar: 1) 15-20%

För att vår centraldammsugare så här långt har fått tjänstgöra som grovdammsugare under våra renoveringar. Resultatet är att vår centraldammsugare nu suger, bokstavligen talat.
 
T
Svaret är alt 1.

Behöver en grovdammsugare med bra sugförmåga för att få rent i detta garage :)

Alt: Öppet garage med diverse byggmaterial och verktyg, indikerar behovet av städning.
 
Hej.
Svar är 15-20%.

saknar en grovdammsugare och nu när jag kommit igång med projekt källare igen behövs det ännu mer. Behöver få bort all organiskt mtrl som är kvar och en bra grovdammsugare skulle göra susen.
 
Svar nr 1

Som forumnamnet antyder håller vi på att bygga hus. Det kommer bli 1001 tillfällen att grovdammsuga under den resan!
 
Svar: 1 ) 15-20%

Har 3 barn hemma under 6 år..
Då man många legobitar och pärlor i tårna får..

En vanlig dammsugare funkar ej här då..
Endast en Nilfisk Multi två..
 
Svar 1

Att renovera går ej utan en kvalitetsdammsug. Det vore som en fest med P1 på istället för musik. Min gamla trotjänare är tyvärr på väg till dom sälla jaktmarkerna men min renovering är ej klar. Min renovering är aldrig klar. Den kommer pågå tills jag ej mäktar. Ett liv kanske består utav sju industri dammsugare, men vinner jag denna Nilfisk blir det färre. Betydligt färre.
 
Svar 1: 15-20%

Hade varit kanon med en sådan. Vet inte hur jag ska få upp byggdammet nu till hösten när jag ska renovera. Är rädd att ta sönder min vanliga dammsugare för att den inte riktigt räcker till.

En bonus är det ju att kunna dammsuga bilen med denna också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.