Karlia
Samsung galaxy 10+, sådär blir det inte för mig.
 
-RB- -RB- skrev:
Bara jag som har problem med appen?
[bild]
Samsung Galaxy S10
Android 11
Autouppdaterar alla appar alltid.

Får felet oavsett vad jag gör.
För mig fungerar appen utmärkt. Har du testat att starta om appen eller telefonen?
 
  • Gilla
-RB-
  • Laddar…
E
Finns det en apparat nu?

Är den bättre än Chrome i telefonen?
 
E El-Löken66 skrev:
Finns det en apparat nu?

Är den bättre än Chrome i telefonen?
Appen har funnits länge. Personligen är det bara den jag använder sen dom tog bort Tapatalk.
 
Dheri Dheri skrev:
För mig fungerar appen utmärkt. Har du testat att starta om appen eller telefonen?
Uppdatering av OS, omstart av telefonen och därmed också appen löste problemet. Skulle testat det först såklart.
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
-RB- -RB- skrev:
Uppdatering av OS, omstart av telefonen och därmed också appen löste problemet. Skulle testat det först såklart.
Jag hade nå liknande i måndags, undrar om det inte var en omstart som löste problemet för mig?!
Android11, Sony Xperia.
 
Jag har en irriterande grej med appen som jag stört mig på ett tag nu. Läser med telefonen stående och om jag är inne i en tråd och läser, och telefonen av någon anledning växlar till landscape, så hamnar jag längst ner på sidan av någon anledning :surprised:
 
Nu verkar det som att ni börjat med annonser som väsnas när man scrollar förbi dem i appen.
Nu kommer jag ju att slippa dem i 2 dagar, men jag slipper helst skriva onödiga och innehållslösa inlägg för att klara mig...
 
  • Gilla
7ender och 2 till
  • Laddar…
I
Lostmoose Lostmoose skrev:
Nu verkar det som att ni börjat med annonser som väsnas när man scrollar förbi dem i appen.
Nu kommer jag ju att slippa dem i 2 dagar, men jag slipper helst skriva onödiga och innehållslösa inlägg för att klara mig...
Samma här, och ljudet spelas i en loop tills man går ur den tråden man är inne på eller scrollar tillbaka och stänger ner reklamen.
 
  • Gilla
Beskow93
  • Laddar…
I Ingolainen skrev:
Samma här, och ljudet spelas i en loop tills man går ur den tråden man är inne på eller scrollar tillbaka och stänger ner reklamen.
Ja, och dessutom på ganska hög volym
 
Det här beteendet har kanske inte med appen att göra, utan är ett generellt problem?
 
Är det bara för mig eller går det väldigt segt i appen?
Android.
 
FredrikR FredrikR skrev:
Är det bara för mig eller går det väldigt segt i appen?
Android.
Omstart av appen verkar löst det. (y)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Stör mig också på dessa autostartande högljudda reklamfilmer, just nu var det nån samsung reklam.
Detta är ett otyg som måste stoppas!

Får väl repetera detta inlägg här varannan daf om inte annat…
 
  • Gilla
Lostmoose och 1 till
  • Laddar…
Det verkar som att det var dags att skriva ytterligare ett inlägg som klagar på ljudreklamen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.