M MyFiendGoo skrev:
[bild]

"Dagens deal" på Amazon, 1916 kr. Stackars Hornbach :)
Tack! Har lurat länge på en sån men prismatchat mot hornbach gick det inte att motstå längre :D.
 
  • Gilla
stigen och 2 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Gratulerar!

Mycket förtjust i denna lilla borrmaskin men en sak håller inte måttet över tid. Min chuck började bli irriterande slapp och borren ville inte fastna. Funderade på att köpa något större men snubblade över den här videon.
Jag uppgraderade chucken och maskinen blev bättre än i nyskick!
Klart prisvärt!
Du kan läsa om det i tråden: [länk]

Dag
Gjorde chuckbyte på min med. Kan bara hålla med om den solklara förbättring av maskinen som detta gjorde.
 
  • Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
Skärmdump av Clas Ohlsons webbplats med rabattkodserbjudande på 20 % för medlemmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
LoweW och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Finns där något tips på fynd man kan göra?:cool:
 
  • Gilla
P_e_P
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Finns där något tips på fynd man kan göra?:cool:
Haha har inte vågat titta.. :p
 
Inte sett dessa knivar så billiga på länge! Reavaror på Amazon av två verktygsknivar med reservblad och prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Hur har det gått med era prismatchningar?
Jag beställde pelarborren och skapade ett ärende med prismatchnings-formuläret, men har inte hört något än.
Borren ligger redan på posten och väntar...
 
C Chentin skrev:
Hur har det gått med era prismatchningar?
Jag beställde pelarborren och skapade ett ärende med prismatchnings-formuläret, men har inte hört något än.
Borren ligger redan på posten och väntar...
Fick hem min såg igår kväll och mejlade att jag ville ha pengarna. Utgår från att de svarar under dagen
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Hur har det gått med era prismatchningar?
Jag beställde pelarborren och skapade ett ärende med prismatchnings-formuläret, men har inte hört något än.
Borren ligger redan på posten och väntar...
Samma här, skickade in min prismatchning i onsdags klockan 17:50, fortfarande inget besked från Hornbach. Däremot kom borren precis till mitt ombud, redo för utlämning...
 
Och samma här. Prismatchade Classes Bosch-pelarborr igår. Inte hört nåt än..
 
C Chentin skrev:
Hur har det gått med era prismatchningar?
Jag beställde pelarborren och skapade ett ärende med prismatchnings-formuläret, men har inte hört något än.
Borren ligger redan på posten och väntar...
Även jag har samma situation. Beställde dock bara någon timme innan amazon--erbjudandet gick ut. Nästan så jag misstänker att de försöker hitta en väg för att neka eller sluta matcha mot nätbutiker.

Första gången jag använder deras prisgaranti, men vad jag förstått så brukar det annars gå fort?
 
mexitegel mexitegel skrev:
Även jag har samma situation. Beställde dock bara någon timme innan amazon--erbjudandet gick ut. Nästan så jag misstänker att de försöker hitta en väg för att neka eller sluta matcha mot nätbutiker.

Första gången jag använder deras prisgaranti, men vad jag förstått så brukar det annars gå fort?
Ja som lär nog anamma Bauhaus regler om att det inte får vara en renodlad nätbutik.
Det blir skaplig badwill om dom nu försöker hitta ett kryphål kring det vi har beställt i dagarna.
Tror dock att dom kommer hedra sin prisgaranti. Det brukar dom göra.
 
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Ja som lär nog anamma Bauhaus regler om att det inte får vara en renodlad nätbutik.
Det blir skaplig badwill om dom nu försöker hitta ett kryphål kring det vi har beställt i dagarna.
Tror dock att dom kommer hedra sin prisgaranti. Det brukar dom göra.
Jag har alltså fått godkänt på matchningen, se tidigare i tråden. Nu väntar jag bara på att pengarna ska komma in.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.