Varför har ni inte vaccinerat er?

  • Antal röster
    807
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
du kan inte se nga dom helst samband och folket är som en fåraflock. du t.o.m. sätter din egen betydelsen på ord, det är skrämmande.
Nej, det var du som påstod att ett villkorat godkännande var samma sak som ett nödgodkännande, vilket ju är helt fel.
 
  • Gilla
remrag och 4 till
  • Laddar…
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
jo flera studier visar på att sjukhusen är fulla av fullvaccade runt om i världen tex Australien…och här vägra FHM att godkänna att regioner ska smittspåra nu…
Du förstår inte varför?
Jo få kommer det lättare fram att det är de vaxade som nu se till att mutera skiten och det är tanken fr de där kapitalister dom nu styr i världen…
Australien har varken fulla sjukhus eller särskilt många smittade eller många vaccinerade så det har du nog missuppfattat. Precis som du har missuppfattat att Fohm vägrar godkänna att regioner smittspårar eftersom sanningen är att alla regioner smittspårar väldigt mycket. Vilket i sin tur innebär att sista meningen blir osann.

När var det inte kapitalister som styrde världen?
Det har det ju varit i några tusen år för annars hade handeln aldrig kommit igång och vi alla hade levt som på stenåldern.
 
  • Gilla
remrag och 3 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
jo flera studier visar på att sjukhusen är fulla av fullvaccade runt om i världen tex Australien…och här vägra FHM att godkänna att regioner ska smittspåra nu…
Du förstår inte varför?
Jo få kommer det lättare fram att det är de vaxade som nu se till att mutera skiten och det är tanken fr de där kapitalister dom nu styr i världen…
Du har fortfarande inte besvarat någon av mina frågor, istället kommer du med ännu fler påståenden helt utan belägg.

Effekterna av filterbubblor a la Facebook i kombination med naiva personer utan vana av (käll-)kritiskt tänkande är skrämmande.
 
  • Gilla
Scout och 9 till
  • Laddar…
Fairlane
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
jo flera studier visar på att sjukhusen är fulla av fullvaccade runt om i världen tex Australien…och här vägra FHM att godkänna att regioner ska smittspåra nu…
Du förstår inte varför?
Jo få kommer det lättare fram att det är de vaxade som nu se till att mutera skiten och det är tanken fr de där kapitalister dom nu styr i världen…
Först och främst så svarade du inte på TowaTeis fråga den här gången heller. Vilka meriter besitter du för att bedöma om majoriteten läkarna och forskarna har rätt eller om det är "en tysk läkare" som vet bäst?

I övrigt så har ju skrivfelet i den Australienska nyhetsmedian korrigerats. Det stod att alla utom en var vaccinerade, men är korrigerat till det man avsåg att skriva, endast en var vaccinerad. Det är redan påtalat, men du ignorerar ju det.

FHM har inte heller vägrat att godkänna smittspårning.

Men om du nu verkligen tror på vad du tror och vill att få fler att förstå så är det väl bättre att du förklarar vad du faktiskt tror sker istället för att skratta åt folk och hoppas att de ska dö?
Så några konkreta frågor:
1. Vilka ligger bakom konspirationen som ska minska befolkningen?
2. Hur ska befolkningsmängden minska (ska alla som vaccinerat sig dö och isåfall när?)?
3. Är Covid-19 framställt av människor som deltar i konspirationen? Om ja, hur kommer sig då att ingen "lyckats" isolera viruset som de tagit fram?
4. Vad är grafenoxid och hur påverkar det människor?
5. Var är dessa 100-tals som dött av vaccinationerna i Sverige? Några misstänkta fall har vi ju sett, men långt ifrån de siffror du anger. När folk dog med Covid-19 förra våren så gick de anhöriga ut i olika media och skrek ut sin förtvivlan, men nu håller de tyst?
 
  • Gilla
  • Älska
remrag och 5 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Hur vore det om du svarade på inlägget du citerade i stället för att skriva något som inte har något samband?

Men jag lovar att jag inte ska gnälla för att en anhörig avlider, särskilt inte så att du märker det. I alla fall om du lovar att inte gnälla för att en ovaccinerad anhörig blir sjuk, hamnar på sjukhus, får postcovid och/eller avlider.
hur vore det om du bevisade att injektionerna inte är farliga…dumheter fr folk i vart enda forum…hur mkt betalt får ni egentligen?

och när befolkningen har minskat så står du där själv och har fått koksalt…skulle inte förvåna mig…
Pzifers forskning är för j…a vinklad. Och du man får har ett ganska högt medfört iq för att fatta vad som pågår…det borde man inte behöva…men sådana som du manipulerar som bara den…
Så jag avslutar här
hoppas du får lite dåligt samvete om ett par tre år…men du har väl ingen empati så ettrig som du är här
 
  • Haha
remrag och 2 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
hur vore det om du bevisade att injektionerna inte är farliga…dumheter fr folk i vart enda forum…hur mkt betalt får ni egentligen?

och när befolkningen har minskat så står du där själv och har fått koksalt…skulle inte förvåna mig…
Pzifers forskning är för j…a vinklad. Och du man får har ett ganska högt medfört iq för att fatta vad som pågår…det borde man inte behöva…men sådana som du manipulerar som bara den…
Så jag avslutar här
hoppas du får lite dåligt samvete om ett par tre år…men du har väl ingen empati så ettrig som du är här

Då det är du som hela tiden talar om att vaccinet är farligt så ligger bevisbördan på dig att bevisa det.
Vi säger att det är räddningen för många framförallt äldre och sjuka.
Låter ju nästan som att du vill bli av med dom.
 
  • Gilla
remrag och 2 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Pzifers forskning är för j…a vinklad
Vem är du att avgöra det? Har du mycket erfarenhet av medicinsk forskning?

Jag blir mörkrädd av ditt sätt att argumentera.
 
  • Gilla
remrag och 5 till
  • Laddar…
Fairlane
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
hur vore det om du bevisade att injektionerna inte är farliga…dumheter fr folk i vart enda forum…hur mkt betalt får ni egentligen?
Tja, Pfizer har ju haft stora tester och insyn... Själv får jag noll kronor i ersättning för att skriva.

Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
och när befolkningen har minskat så står du där själv och har fått koksalt…skulle inte förvåna mig…
Intressant, så några av doserna innehåller gift och några koksalt. Har nu några ungefärliga siffror på andel av det ena eller andra? Om en stor andel innehåller gift så kommer vi få se en väldig massa föräldralösa barn i västvärlden om några år?

Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Och du man får har ett ganska högt medfört iq för att fatta vad som pågår…
Intressant igen. Alla jag känner som anses ha ett högt IQ, dvs som kan vara eller är medlemmar i Mensa som exempel, anser att konspirationsteorierna är rent skitsnack. Det verkar mer som att man ska ha ett lågt IQ för att "förstå".

Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Så jag avslutar här
hoppas du får lite dåligt samvete om ett par tre år…men du har väl ingen empati så ettrig som du är här
Jag tycker det är du som saknar empati. Du sitter inne på information som kan rädda livet på väldigt många människor (enligt dig själv), men svarar inte på en enda fråga eller beskriver ens hur konspriationen fungerar. Många har ännu inte hunnit vaccinera sig, däribland en stor mängd barn och ungdomar: De skulle du kunna rädda, men du verkar sakna empati för att göra det... Ettrig är du också. Mängder med inlägg på kort tid, inlägg utan substans, utan att besvara en enda fråga. Birgit skriver också många inlägg (troligen färre än du skrivit i den här tråden sen du klev in), men svarar på frågor och motiverar sina åsikter med mer än hänvisningar till ett skrivfel på en hemsida (som senare korrigerats).
Om du har rätt så sitter du där med dåligt samvete om ett par tre år, för alla liv som du inte försökte rädda. Eller så kliver du in i tråden om ett par tre år och talar om ifall du hade rätt eller fel.
 
  • Gilla
Ingenjören och 12 till
  • Laddar…
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
hur vore det om du bevisade att injektionerna inte är farliga…dumheter fr folk i vart enda forum…hur mkt betalt får ni egentligen?
Det har ju alla studier som gjort bevisat. Hur många av dem har du läst?
Jag får inget betalt för att skriva i forumet, vilket jag har gjort i många år. Med tanke på hur ihärdig du är så kan man ju undra om det inte är du som får betalt och tror att andra får det bara för att du får det.

Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Pzifers forskning är för j…a vinklad.
Vilken tur att det bedrivs forskning av andra då.

Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
hoppas du får lite dåligt samvete om ett par tre år…men du har väl ingen empati så ettrig som du är här
Jag tycker mest det är du som är ettrig. Du verkar inte ha mycket empati för de ovaccinerade som nu dör i onödan.
 
  • Gilla
pmd och 3 till
  • Laddar…
T TowaTei skrev:
Jag blir mörkrädd av ditt sätt att argumentera.
Jag blir mer mörkrädd av att hon verkar jobba på förskola (se t.ex. #1178).
 
  • Gilla
  • Wow
  • Arg
remrag och 9 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det har ju alla studier som gjort bevisat. Hur många av dem har du läst?
Jag får inget betalt för att skriva i forumet, vilket jag har gjort i många år. Med tanke på hur ihärdig du är så kan man ju undra om det inte är du som får betalt och tror att andra får det bara för att du får det.

va snäll och lägg av nu!


Vilken tur att det bedrivs forskning av andra då.


Jag tycker mest det är du som är ettrig. Du verkar inte ha mycket empati för de ovaccinerade som nu dör i onödan.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Det har ju alla studier som gjort bevisat. Hur många av dem har du läst?
Jag får inget betalt för att skriva i forumet, vilket jag har gjort i många år. Med tanke på hur ihärdig du är så kan man ju undra om det inte är du som får betalt och tror att andra får det bara för att du får det.


Vilken tur att det bedrivs forskning av andra då.


Jag tycker mest det är du som är ettrig. Du verkar inte ha mycket empati för de ovaccinerade som nu dör i onödan.
va snäll och lägg av nu!
 
  • Haha
Jonobe och 1 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det har ju alla studier som gjort bevisat. Hur många av dem har du läst?
Jag får inget betalt för att skriva i forumet, vilket jag har gjort i många år. Med tanke på hur ihärdig du är så kan man ju undra om det inte är du som får betalt och tror att andra får det bara för att du får det.


Vilken tur att det bedrivs forskning av andra då.


Jag tycker mest det är du som är ettrig. Du verkar inte ha mycket empati för de ovaccinerade som nu dör i onödan.

Alla studier? Har du läst alla annars lägg av!
 
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Alla studier? Har du läst alla annars lägg av!
Kan du inte bara besvara de frågor som har ställts till dig?
 
  • Gilla
remrag och 2 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Kan du inte bara besvara de frågor som har ställts till dig?
kan du bara inte bevisa att giftinjektionerna inte ger biverkningar o dödsfall!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.