T tracker skrev:
Oboy blåbär, zingo choklad.
O'boy jordgubbe och O'boy kaffe. I stora plåtburkar med plastlock.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
K knipo skrev:
Men hallå!!!!!!!!
Du har tappat en papperslapp på omslaget som visar det du egentligen menar!
Gör om gör rätt!
Du får använda din fantasi.
 
Silver78 Silver78 skrev:
Du får använda din fantasi.
Jag har ingen fantasi......:geek:
 
  • Gilla
Silver78
  • Laddar…
K knipo skrev:
Jag har ingen fantasi......:geek:
Du kan få köpa den. I bra skick. Inga sidor sitter ihop.
 
  • Haha
  • Gilla
7ender och 6 till
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Köpte själv Boccia kartongvis, så god tyckte jag den var. Fanns inte särskilt länge heller. Apelsin med chokladfyllning:

[bild]
Fanns runt -80 cirkus en Minty. Ljus chokladglass med lite seg mintkolagrejs runt pinnen
 
  • Gilla
trähandtag
  • Laddar…
Fast personsökning före bärbara personsökare och mobiltelefon. Har själv aldrig använt dessa... Men de sitter kvar på firman.
Vad jag förstår så hade var och en egen ljuskombination... Mer vet jag inte...
 
  • Gammal personsökare med fyra röda lampor monterad på tak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gammal personsökare med fem röda lampor monterad på en vit vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
videopac och 7 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
För att fortsätta på temat "utan bild".
Skäggen.
Ernst-Hugo Järegårds "Farsan".
Anita och Televinken.

Flygbiljetter.
Anita och Televinken, tänkte just på dem! Rotade runt lite på vinden härförleden och hittade bla den pärmen...
 
  • Gilla
Alfons3301
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Det var typ 29-30 gr varmt ute, han hade ett litet barn i bilen och väntade uppenbarligen på någon
men, ja, det är ett oskick ändå...listigt men fult...
Alltså, ja vi är lite off.
Men jag ser inte vad han gjorde för fel om han hade litet barn med. 30 grader ute blir ju ca 50-60 grader i en avstängd bil.

Om vi ej är hemmavid och nån av oss ska in snabbt i affären skäms inte jag för att ha bil och ac igång. Om tant ska vara inne längre stund så kör vi lätt en sväng och kollar omgivningen.
 
I InsidersUnited skrev:
HP 17B II Fick jag av min pappa på 80talet. När jag nästan 10 år senare läste finans på universitetet så rekade läraren att vi skaffde just denna modell till kursen. Bara att gräva fram.[bild]
en hp-räknare utan rpn känns inte riktigt rätt....
 
  • Gilla
videopac och 3 till
  • Laddar…
R
På sommaren aktiverar man ju bara parkeringsventilation från sin telefon en halvtimma innan man ska åka. ;)
 
  • Gilla
G-83
  • Laddar…
Cheesen
linneac linneac skrev:
[bild]den här. Minns det som att ALLA skolbarn hade en sån på ryggen (egentligen hängande över ena axeln) i slutet av 80-talet.
Inte alla men kanske 1/3 i min klass
 
Fanns en läsk som hette Car. En plastflaska med rund botten med ett kartongrör runt. Fanns en röd och en grön.
 
Jonas Persson
Gymnastikgruppen veteranerna. Ett kul gäng som var otroligt stora, men som nu verkar totalt utraderade på Internet (samtidigt som namnet inte är lätt att söka på). Vill minnas att gymnasterna hade olika roller, som kock, polis, tjockis och var det inte en lång en som var matador? Men jag hittar inga bilder eller filmer :(

https://bernthermele.wordpress.com/2009/02/10/veteranerna-1958/
https://sv.wikipedia.org/wiki/Veteranerna

Veteranerna (The Veterans) var en svensk akrobatgrupp som grundades 1958 och var verksam till 1989.

TV-program i Sverige där gruppen medverkade var bland annat Stora Famnen, Hylands hörna, Röda fjädern (alla med Lennart Hyland), Småstad med Torbjörn Jonsson, Regnbågen med Magnus Härenstam samt Levande livet med Efva Attling och Maria-Pia Boëthius. Veteranerna medverkade tre gånger på The Ed Sullivan Show (1966, 1968 och 1970 i New York). Veteranerna var också Sveriges TV-bidrag till Montreux-festivalen 1976 i en nordisk samproduktion inspelad i huvudsak i Las Vegas. Merw Griffin TV show på Caesar Palace 1976. Billy Smarts TV Show i London 1966 som också blev BBC:s första färg-TV-sändning. Veteranerna spelade in cirka 100 live-TV-shower i 18 länder under karriären.
 
  • Gilla
lars_stefan_axelsson
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Alltså, ja vi är lite off.
Men jag ser inte vad han gjorde för fel om han hade litet barn med. 30 grader ute blir ju ca 50-60 grader i en avstängd bil.

Om vi ej är hemmavid och nån av oss ska in snabbt i affären skäms inte jag för att ha bil och ac igång. Om tant ska vara inne längre stund så kör vi lätt en sväng och kollar omgivningen.
Jag satt i min bil och väntade också på en person, det var vid 17-tiden, början på juni. :cool:
Hade alla fönster och en dörr öppen, parkerat med aktern mot solen,
det blev runt 25-26 gr i bilen eftersom det var lite vind ute. :p
Varmt men uthärdligt (och miljövänligt). :giggle:
Det är nog bara om alla fönster och dörrar är stängda som det blir 50-60 gr i bilen. ;)
 
  • Gilla
lat och 2 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Jag satt i min bil och väntade också på en person, det var vid 17-tiden, början på juni. :cool:
Hade alla fönster och en dörr öppen, parkerat med aktern mot solen,
det blev runt 25-26 gr i bilen eftersom det var lite vind ute. :p
Varmt men uthärdligt (och miljövänligt). :giggle:
Det är nog bara om alla fönster och dörrar är stängda som det blir 50-60 gr i bilen. ;)
Det är varmt för en som går i shorts året runt pga sjukdom ;)


Kom på en väldigt ful trend som fanns under min skoltid. Köpte aldrig de själv
OIP.fhOH_O_gIF21LCvBpI8mLQHaGj
 
  • Haha
ichigo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.