Status
Inte öppen för fler kommentarer.
A
T tanaris skrev:
Nej, varför skulle jag göra det? Jag har inget intresse av att stalka någon, däremot låter området du bor i, som du målar upp det, riktigt spännande. Något man skulle vilja se i verkligheten.
Du uppmuntrade även andra till stalkning. Läs vad du själv skrev och begrunda. Jag berättar inte ALLT om mig själv, pga då skulle min pool (nu 35 C) vara spräng-fylld med heta gubbar. Nu ska jag gå och plumsa i själv.
 
Marjatta Lakso1 skrev:
Pga stalkers och flera grova personliga påhopp har jag redan gått ur den här sajten. Det fanns många trevliga kontakter, också, många hjärtan till dem. Men inte till RKarlsson och Tanaris.
Nej det har du väl inte. Du har bara skapat fler konton. Och fortsätter skriva

Tycker synd om dig. ut med dig i solen och träffa människor istället för att borra ner dig djupare i din misär här.
 
  • Gilla
  • Arg
Marjatta Lakso och 3 till
  • Laddar…
A
T tanaris skrev:
Fast det där stämmer inte alls med vad man kan utläsa ur öppna källor. Du verkar ha en historik av att hamna i konflikter av olika slag, och man får intrycket av att det oftast inte är på grund av andra.

Hade jag haft tid hade jag svängt förbi området och räknat hur många ELIT-brevlådor det finns...
Det här verkade riktigt otrevligt i mina ögon.
 
  • Haha
  • Arg
Marjatta Lakso och 1 till
  • Laddar…
Marjatta Lakso1 skrev:
Är detta lagligt i Sverige? Hets mot folkgrupp?
De personerna har nog inte tänkt linan ut. När ett område omvandlas på det sättet så blir det omöjligt för de personer på vilka de rika beror för service att bo kvar. Till slut måste alla skaffa tjänstefolk, och då rusar kostnaderna i höjden. Det finns ingen fri lunch. Att det bor människor som kan göra jobb åt andra där är en fördel, ingen nackdel.
 
  • Haha
  • Älska
Marjatta Lakso och 1 till
  • Laddar…
A
Marjatta Lakso1 skrev:
Det här verkade riktigt otrevligt i mina ögon.
Så nu har jag "hamnat i konflikt" med dig, eftersom jag säger ifrån när någon går för långt. Du gick för långt.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Marjatta Lakso och 2 till
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Kan inte någon moderator blockera marjatta? Trollet använder ju någon av de 2 individer i sverige och är inte en av de två som finns, för ingen av de bor i skärgården.

Och att alla nya märkliga konton som skriver här har exakt samma retorik i skriften betyder att vi bara har fått in ett ryskt troll.

Jävligt märkligt att det var så känsligt med lite skoj förr men ett troll får hålla på i flera dagar med flera konton.
Tyvärr har tråden hamnat på förstasidan.

Det drar väl mycket klick.
Vilket är synd med tanke på att vi har en person som inte mår så bra som nu exploateras i klickjakten
 
  • Gilla
  • Arg
Marjatta Lakso och 5 till
  • Laddar…
A
H HEM2121 skrev:
Om denna så kallade ELIT grupp inte trivs, då får de väl flytta till något annat område. Det ör väl inte svårare än så!!!
De är rika. Som i DALLAS.
Appendix Appendix skrev:
Tyvärr har tråden hamnat på förstasidan.

Det drar väl mycket klick.
Vilket är synd med tanke på att vi har en person som inte mår så bra som nu exploateras i klickjakten
Jag är inget troll och jag blir arg på er förföljelse.
 
  • Haha
Nissens
  • Laddar…
T
Marjatta Lakso1 skrev:
Så nu har jag "hamnat i konflikt" med dig, eftersom jag säger ifrån när någon går för långt. Du gick för långt.
För att jag är intresserad av dina grannars brevlådor, som du skrivit så mycket om? Din brevlåda är ju inte ett dugg intressant.
 
  • Haha
  • Arg
Marjatta Lakso och 1 till
  • Laddar…
Marjatta Lakso1 skrev:
Jag är inget troll och jag blir arg på er förföljelse.
Förföljer dig inte. Kallar dig inte troll

Tycker bara synd om dig då du verkar må väldigt dåligt.
 
  • Gilla
  • Arg
Marjatta Lakso och 2 till
  • Laddar…
A
Appendix Appendix skrev:
Förföljer dig inte. Kallar dig inte troll

Tycker bara synd om dig då du verkar må väldigt dåligt.
Stalkning kan göra vilken kvinna som helst upprörd.
 
A
T tanaris skrev:
Om du inte lämnar hemmet särskilt ofta kan jag förstå att du inte ser poängen med en stor brevlåda.

Man får också lätt intrycket av att du kanske borde försöka komma ut och träffa folk lite oftare.
Har du inte hört talas om pandemin? Det är sundare att stanna hemma just nu. Jag lider inte alls av att vara hemma, i min stora, underbara trädgård och 35 C varm pool. Kan du visa upp någon livskvalitet i din ände av Internet? Du är patetisk och borde gå in i någon garderob i din lilla mysiga etta i City och gå och dra en tass-t****a.
 
A
T tanaris skrev:
För att jag är intresserad av dina grannars brevlådor, som du skrivit så mycket om? Din brevlåda är ju inte ett dugg intressant.
Och HUR vet du vilken av brevlådorna som är min, om du inte vet VAR den finns, alltså är du en Stalker. Stalka i stan på din brännheta asfaltgata och bry dig inte om att åka hit ut till skärgården och svalkan, för här finns många älgar, som kan stalka dig tillbaka till bilen du kom med.
 
A
T tanaris skrev:
Fast det där stämmer inte alls med vad man kan utläsa ur öppna källor. Du verkar ha en historik av att hamna i konflikter av olika slag, och man får intrycket av att det oftast inte är på grund av andra.

Hade jag haft tid hade jag svängt förbi området och räknat hur många ELIT-brevlådor det finns...
Tanaris, innan du går in i din trånga garderob på den heta sidogatan i City, ta först ut din "fru Stalker" (din upp-blåsbara Barbara eller Barb-bro), så får du bättre plats därinne. Akta bara så du inte biter henne/honom i nacken, för då säger det bara "brbrbrbr" och hon svischar förbi dig, ut genom ditt öppna fönster.
 
A
T tanaris skrev:
Är det mig du menar? Min "allvarliga synd" var att jag genast mätte ut var tomtgränsen mellan oss och grannen befann sig och satte upp ett staket på vår sida. Eftersom det var den enda större sammanhängande (före staketet) gräsytan i området var det där festerna hade hållits i en massa år. Min tomt - mina regler, sen kan det få komma hur många ELIT-grupper som helst och ha åsikter.
Tanaris, när du ändå var ute och mätte ut din tomtgräns, kunde du ha passat på att mäta din egen pillifjonk samtidigt och sett att den inte är mycket att komma med, i dina grann-tanters ögon. Och de har ju sett precis alla storlekar sedan länge.
 
A
T tanaris skrev:
För att jag är intresserad av dina grannars brevlådor, som du skrivit så mycket om? Din brevlåda är ju inte ett dugg intressant.
Tanaris, det är klart att du suktar över mina grannars brevlådor, eftersom du skulle gärna se ditt namn på en av dem. Du skulle vilja bo på det här området själv. Varannan husägare på området har en pool, många har en varmpool som min. Sukta du bara... Värmdö Miami Beach... Vi har ett havsbad också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.