Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 382 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 061 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 069 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 222 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
S och p lås kan vara lätt blanda ihop. S -skiten nedåt och p för på vägg.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 459 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
9 rätt får väl anses skapligt...sen, för att påpeka något, är PAX inte en fläkttyp, utan ett varumärke.
 
  • Gilla
Andreas_kalmar
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 286 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 114 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 329 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Va ett ganska enkelt quiz ju :)
 
  • Gilla
Hagobard
  • Laddar…
boschkenta
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 337 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Någon som behöver en VVS montör? :cool: höhä
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 471 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Detta test var ju alldeles för lätt, de flesta frågorna hade ju ett givet svar.
 
T
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 131 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 521 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 580 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.