linneac linneac skrev:
Spännande att alla som tycker kvinnan var "lättkränkt" verkar vara män. Ett bra läge att se över sin egen privilegierade position och fundera över varför man väljer att bli upprörd på den utsatta?

Väntade bara på att en white privilege/male privilege tomte skulle dyka upp.
Kryp in ordentligt i offerkoftan
 
  • Gilla
Nidhogg
  • Laddar…
S SueCia skrev:
Privilegierade situation??? Jag är övertygad om att de flesta män skulle bli smickrade över om en tjej (t.ex en målare) som jobbade hemma hos en, skulle flirta med en. Vad är det för privilegie i att vara den som inte blir flörtad med?

Den som är privilegierad är väl den som blir flörtad med och tycker att det är någonting hemskt och ser det som sitt kall i livet att förstöra denna människas liv omedelbart.

Helt rätt!
 
  • Gilla
Nidhogg
  • Laddar…
Staffans2000
I ichigo skrev:
Kanske är det så att mannen ifråga är en sådan typ.
Eller inte.

Staffans
 
Silly Bear Silly Bear skrev:
Väntade bara på att en white privilege/male privilege tomte skulle dyka upp.
Kryp in ordentligt i offerkoftan
Jag äger ingen offerkofta, den ägs väl snarare rätt hårt av män som inte "får" flörta/ragga.
 
  • Gilla
  • Älska
Unikt namn och 7 till
  • Laddar…
A
linneac linneac skrev:
Jag äger ingen offerkofta, den ägs väl snarare rätt hårt av män som inte "får" flörta/ragga.
aj då... Jag är gift... betyder det att jag uppfyller kraven? :rofl::cry::crysmile::crysmile:
 
  • Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
S
linneac linneac skrev:
Jag äger ingen offerkofta, den ägs väl snarare rätt hårt av män som inte "får" flörta/ragga.
Baserat på hur du uttrycker dig så får man väl anta att du kanske klassar dig som feminist. Då ingår offerkoftan helt gratis :)
 
  • Haha
  • Gilla
Nidhogg och 4 till
  • Laddar…
A
S SueCia skrev:
Baserat på hur du uttrycker dig så får man väl anta att du kanske klassar dig som feminist. Då ingår offerkoftan helt gratis :)
kalla mig inte för feminin, för då slår jag till dig med handväskan:rofl:
 
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
S SueCia skrev:
Baserat på hur du uttrycker dig så får man väl anta att du kanske klassar dig som feminist. Då ingår offerkoftan helt gratis :)
Hejsan hoppsan, lite gammalt hederligt kvinnoförakt, gött ändå :)
 
  • Gilla
Liljencrantz och 10 till
  • Laddar…
A
linneac linneac skrev:
Hejsan hoppsan, lite gammalt hederligt kvinnoförakt, gött ändå :)
Äsch.. kärringar är bra..
alla borde ha en:rofl:
 
A
S SueCia skrev:
Baserat på hur du uttrycker dig så får man väl anta att du kanske klassar dig som feminist. Då ingår offerkoftan helt gratis :)
Säg mig finns denna kofta i flera färger?
Jag vill ju att den ska matcha..
Jag frågar dig eftersom du verkar ha bra koll;)
 
  • Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
S
linneac linneac skrev:
Hejsan hoppsan, lite gammalt hederligt kvinnoförakt, gött ändå :)
Kvinnoförakt? Hur tänker du nu? Tror du alla "feminister" är kvinnor? Är inte det jävligt stereotypt av dig? :O
 
  • Gilla
  • Haha
Nidhogg och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
Säg mig finns denna kofta i flera färger?
Jag vill ju att den ska matcha..
Jag frågar dig eftersom du verkar ha bra koll;)


Min erfarenhet är att den endast finns i (vänster) röd
 
A
Silly Bear Silly Bear skrev:
Min erfarenhet är att den endast finns i (vänster) röd
aj då jag som bara bär blått(högerplagg) :cool:
Kanske får bli (C) entral.. röd,vit,blå...;)
 
A
S SueCia skrev:
Kvinnoförakt? Hur tänker du nu? Tror du alla "feminister" är kvinnor? Är inte det jävligt stereotypt av dig? :O
Nä jag tror några är medlemmar i den mer (C) entrala delen av samhället :crysmile::crysmile:
 
S SueCia skrev:
Kvinnoförakt? Hur tänker du nu? Tror du alla "feminister" är kvinnor? Är inte det jävligt stereotypt av dig? :O
Missuppfattade att det var feminister du föraktar, uppfattade din kommentar till mig som kvinnoföraktande i allmänhet. Mysigt hursom :)
 
  • Gilla
Jesper A och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.