Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Egentligen 10/10, men min tumme ville bara svara P-lås :oops:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Brunnen fick jag fel på.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 241 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 78 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
E
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 274 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"


Kanske aningen för lätt då både jag och min kumpan @useless fick full pott.

Tro mig, du vill inte ha oss till att göra ditt badrum.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 280 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 286 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 292 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Men jag förväntade mig mer ett quiz om typ byggregler :thinking:
 
S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 294 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.