Full pott!
Du badar bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"




Fråga 7 var lite konstig. Det är väl ett varumärke snarare än en vedertagen benämning på fläkten?
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
arneri68 och 2 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
useless useless skrev:
Fråga 7 var lite konstig. Det är väl ett varumärkesnarare än en vedertagen benämning på fläkten?
Typ alla säger att man ska ”googla” när man ska söka information på internet.
Många säger ”Wago” istället för toppklämmor.

Vissa varumärken blir synonym med en viss typ av produktkategori.
 
Demmpa Demmpa skrev:
Vissa varumärken blir synonym med en viss typ av produktkategori.
Som masonit och frigolit.
 
Fario fick 8/10 vilket är rätt ok för en som inte kan så mycket...
 
Demmpa Demmpa skrev:
Typ alla säger att man ska ”googla” när man ska söka information på internet...
Jag säger ofta "sökmotra" eftersom man kan använda vilken sökmotor man vill... :D
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Tillbringar tydligen mkt tid på muggen:thinking:
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
:cool:;)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 70 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Frågorna lite väl enkla.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.