boschkenta
FredrikR FredrikR skrev:
Köp o köp...
Gratisbatteriet från Boschkampanjen sist hon idag.
[bild]
Vid första anblick trodde jag du tagit ditt batteri på en romantisk utflykt till havet :crysmile:
 
  • Haha
cpalm och 4 till
  • Laddar…
Lite godis! Verktygspaket och pensel på arbetsbänk som liknels med godis.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Vid första anblick trodde jag du tagit ditt batteri på en romantisk utflykt till havet :crysmile:
Hade kunnat ske :crysmile:(y)
 
  • Gilla
RepJonas och 1 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Väntar fortfarande på mitt 5,5Ah:crysmile:
Jag stötte på lite och frågade hur lång tid dom trodde det skulle ta efter ca. 1mån efter registrering, fick svar någon dag senare att min "claim" var godkänd och att jag skulle ha batteriet inom 8v...
3 dagar senare låg det i Mina Paket appen och var här på 3 dygn typ. (y):cool:
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
Imponerande snabb leverans från Proffsmagasinet, särskilt med tanke på att den var slut överallt när jag äntligen kunde bestämma mig. ;)

Festool Domino XL snickeriverktyg uppackat på verkstadsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
noone70 och 14 till
  • Laddar…
PostNord var precis här och lämnade detta till mig (min sambo suckade djupt som vanligt när det kommer verktyg och dylikt).:p
Bosch Professional verktyg och stativ i kartonger på trägolv, leverans från PostNord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Tule54 och 10 till
  • Laddar…
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
PostNord var precis här och lämnade detta till mig (min sambo suckade djupt som vanligt när det kommer verktyg och dylikt).:p
[bild]
En överraskningsresa till ”Suckarnas bro” kanske skulle sitta rätt!

Gondol som glider under den kända Suckarnas bro i Venedig, omgiven av historisk arkitektur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dag
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
boschkenta
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
PostNord var precis här och lämnade detta till mig (min sambo suckade djupt som vanligt när det kommer verktyg och dylikt).:p
[bild]
Hemligheten är att boka in leveranserna så de sker när sambon inte är hemma :cool:
Sedan snabbt som attan platta till och kasta lådorna! Inga bevis, inga suckar.
 
  • Haha
  • Gilla
BengtH och 4 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Hemligheten är att boka in leveranserna så de sker när sambon inte är hemma :cool:
Sedan snabbt som attan platta till och kasta lådorna! Inga bevis, inga suckar.
Eller förklara begreppet "hantverkare", vilka 6 kostnader och ev. överraskningar som kan vara förknippat med dom. ;):cool:(y)
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Eller förklara begreppet "hantverkare", vilka 6 kostnader och ev. överraskningar som kan vara förknippat med dom. ;):cool:(y)
Ibland kan man bli tvungen att visa att de enorma fördelar i tid och kvalitet man angett som argument även existerar i vekligheten. Sköter man det bra bör det gå friktionsfritt med inköp, som lämpligen benämns ”investeringar”, framöver :ok:
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Garderobssnickarn
H heimlaga skrev:
En kedjestämmaskin
Den verkar bestå av nedre delen av en stämborrmaskin eller handdriven stämmaskin som har blivit avkapad och fått en portabel kedjestämmaskin slarvigt monterad på toppen. Användes senast i snickeriet på på Petsmo Såg någon gång innan sågen brann på 70-talet.

Får se vad jag hittar å med den. Priset var bra.
Ser framemot att följa den här maskinen. Alltid kul med dina renoveringar! Kämpa på som vanligt.
 
nanowire nanowire skrev:
Ibland kan man bli tvungen att visa att de enorma fördelar i tid och kvalitet man angett som argument även existerar i vekligheten. Sköter man det bra bör det gå friktionsfritt med inköp, som lämpligen benämns ”investeringar”, framöver :ok:
”Det där bordet? 2.000 kronor?!? Jag kan fixa ett likadant under en helg för halva priset!”

Ett halvår senare blir det klart efter att ha köpt material för 3.000 och maskiner för gud vet hur mycket.
 
  • Gilla
  • Haha
Jonobe och 9 till
  • Laddar…
Microkatten
Hittade en fogsvans på loppis som kunde vara värd sina modiga 30 kr:

Gammal fogsvans med trähandtag liggande på gräs, möjligtvis ett märke med örn och krona på bladet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kanske någon mer bevandrad i firmamärken känner igen örnen med överliggande krona och underliggande, i detta fall otydbar, text?

Närbild av en rostig fogsvans med ett utslitet märke föreställande en örn, krona och text på bladet, mot gräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Freerole och 1 till
  • Laddar…
AXS
  • Gilla
Microkatten
  • Laddar…
Microkatten
Tack! Öppnade med spänd förväntan tradera-länken för att lösa mysteriet med örnen. Nu vet jag i alla fall att det finns två örn-fogsvansar med text som inte går att läsa! :rofl:

Spänningen stiger...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.