Svar: Kyla -18 till +10 grader C och kan även värma upp till 60 grader C.

Aldrig fel och ha en grym kylväska
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 grader till -10 grader och en uppvärmningstemperatur upp till 55 grader.

Jag och min sambo håller på att totalrenovera vårt hus. Tack vare våra Makita-verktyg så går arbetet bra och smidigt, dessutom är de ju väldigt snygga och trevliga att arbeta med. Målet i sommar är att byta fasaden så det kommer bli många långa och varma dagar ute på ställningen. Kylväskan hade varit perfekt att ha med sig där uppe när vi behöver en paus i arbetet. En iskall dryck från kylväskan för att svalka oss i den gassande solen, det låter ju som en fantastisk sommar ☀️
 
Kylväskan kyler från - 18 till 10+, uppvärmning till 55 gr C.

Vore perfekt till bilsemestern denna sommar. Kall glass och varm pizza till pojkarna i baksätet….och även till oss därframme ;-)
 
Kyla från -18gr till +10gr. Sen uppvärmning till 55gr.

Har långt till sommarstugan och bilen är alltid full av mat. En kylbox från Makita hade gjort den resan oändligt mycket smidigare:cool:(y)
 
Den här lilla godnatt bågen har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55°

Hos oss pågår bygge av utbyggnad på 55 m2 visst vore det toppen att kunna bjuda snickarna på kylda drycker och även en glass i sommarvärmen som vi längtar efter.
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Familjen bor i ett mindre hus som av någon anledning ändå har tre våningar. Jag är helt enkelt för lat för att springa ner från tredje våningen till köket på första våningen när jag behöver en kyld öl. Därav hade denna pryl underlättat väldigt mycket och jag hade blivit väldigt tacksam om jag vann den.
 
Svar: kylkapacitet är -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering: min Fru övertalade mig att vi skulle skaffa tält förra året (lovade mig själv att aldrig tälta igen när jag gjorde lumpen). Vi tältade två nätter och hade skaffat en kylväska från Biltema som kan anslutas till vägguttag för att hålla kyla. För säkerhets skull la vi i två kylklampar för att hjälpa kylväskan lite. Redan efter första dagen var smöret rinnande och det var nog inte någon större skillnad på temperatur utanför och inuti boxen. Barnen vill alltid ha mjölk till maten vilket blev problematiskt eftersom det var svårt att hålla den sval.

Så för att göra våra framtida tältsemestrar lite mer angenäma och rofyllda skulle denna kylväska vara mycket uppskattad i vårat hem!
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C

Då familjen växer är det dags för ny kylväska för att klara utflykter med allt som skall hållas kallt. Bonusen blir ju att man även kan nyttja den för att hålla värmen under kalla halvan av året (y)
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C
Värmehållning 55°C till 60°C

Vore perfekt ha med i husvagnen som extra frys i sommar. När den kylväskan ej används i husvagnen borde den passa perfekt ute på altanen till svalkande dryck i sommar samt hålla kylan inför grillning på kvällen.
 
Svar: Mellan -18°C och +55°C.

Nu när alla syskon med barn skall komma och hälsa på på midsommar så vore det roligt att ha en bra kylväsla ute där barnen kan springa och hämta glass och med ett märke som alla vuxna kan sukta efter.
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Svar: Första tävling.. hoppas vinna nåt för en gångs skull.
 
kyler från - 18 till 10+

Den skulle vara perfekt att ta med sig till jobbet för att kyla eller värma maten och som extra frys/kyl på fritiden till utflykter eller husvagnen. Barnen skulle älska att kunna ta med glass på utflykter :)
 
richardtenggren
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Perfekt för sommarens grillningar, båtutflykter och agera drickakyl på byggprojekten! :)
 
Vår nya fina pyttehusvagn har en minimal kyl - som dessutom inte kan vara igång under färd. Med en Makitakylväska kan man komma fram till campingen med redan kyld dryck, och maten håller längre när den slipper utsättas för värmetoppar så fort vi flyttar oss! Dessutom skulle väskan vara ett fint tillägg i min ständigt växande Matitaverktygssamling.

Väskan kan kyla ner -18°C till +10°C och hålla varmt upp till 55°C.
 
Hej!

Svar:
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C. Den kan uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Att kunna ta med sig sin "verktygslåda" till stranden och pickniken i skogen skulle vara perfekt.
Dessutom en överraskningsmoment för alla andra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.