Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 132 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
T
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 99 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 100 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 166 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 270 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 338 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 342 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Huvudet på spiken (y) :geek:
 
Krilleman
Jag borde blivit snickare!

Rörmokarskämt som följer:
" - Den dagen man blev snickare i skolan var jag sjuk..."
:crysmile::crysmile:

Quizresultat med texten "Full pott, du är en expert! Du fick 10 av 10 rätt".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Gör jag testet en gång till så får jag också 10 av 10...:thinking:;):p
 
Krilleman
Fast jag fuskade inte, jag lovar....

Jag var faktiskt sjuk den dagen!!!

:cool::cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.