Ser fram emot den blivande ”Man-caven”, för det blir väl en i detta huset eller blir det kanske ytterligare en flytt innan den blir klar :thinking:;):D.
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
R roli skrev:
Ser fram emot den blivande ”Man-caven”, för det blir väl en i detta huset eller blir det kanske ytterligare en flytt innan den blir klar :thinking:;):D.
Nej jag har kapitulerat inför min bättre hälft och gillestugan kommer bli ett sy-rum.

Ja jag vet, det är helt sjukt :sweat::rolleyes:
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
  • Ledsen
Siv58 och 12 till
  • Laddar…
Verkstaden då? Kan du finta henne och kalla det tygförråd, sen fylla den med vapen, verktyg och annan lämplig materiel och klämma in en fåtölj i ett hörn?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Nej jag har kapitulerat inför min bättre hälft och gillestugan kommer bli ett sy-rum.

Ja jag vet, det är helt sjukt :sweat::rolleyes:
Men vänta här nu, sa du inte att huset var drygt 230 m2? Om du inte har en helt sjuk mängd ungar så måste ni väl kunna få till ett par kvadrat mancave? Vi har 172 m2 och 3 ungar, men likafullt transformeras just nu ett förråd till en mancave. (y) Jättefint hus för övrigt, älskar också alla de speciella detaljerna, de där spaljéerna in till öppna spisen var fina! Vet inte om jag kommer kunna följa tråden, jag kommer gråta blod varje gång ni plockar bort nån gammal fin detalj som jag skulle ha sparat. :crysmile:
 
  • Gilla
Fartland
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Verkstaden då? Kan du finta henne och kalla det tygförråd, sen fylla den med vapen, verktyg och annan lämplig materiel och klämma in en fåtölj i ett hörn?
Det ska bli råttrum.

Ja jag vet, det är ännu sjukare :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
yalazy och 7 till
  • Laddar…
Tycker huset ser kanon ut! Det där hade jag lätt varit med i budgivningen på, om det låg i närheten och för sig själv ute på landet med massa mark då. :) Kul att det är så välskött och himla smart av er att ta det lite lugnt med trädgården och inte göra som så många - skövla allt samma vecka man köper istället för att se vad som kommer upp här och var. Det kan ju vara att nån konstig buske som annars hade rykt råkar vara planterad just där för att ge insynsskydd eller så och att man inte märker det förrän man börjar vistas mycket i trädgården.
 
  • Gilla
yalazy och 1 till
  • Laddar…
Trodde att det bara var i Solna man lät gnagare vara inomhus. ;)
 
  • Haha
  • Gilla
jsoderholm47 och 2 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Men vänta här nu, sa du inte att huset var drygt 230 m2? Om du inte har en helt sjuk mängd ungar så måste ni väl kunna få till ett par kvadrat mancave? Vi har 172 m2 och 3 ungar, men likafullt transformeras just nu ett förråd till en mancave. (y) Jättefint hus för övrigt, älskar också alla de speciella detaljerna, de där spaljéerna in till öppna spisen var fina! Vet inte om jag kommer kunna följa tråden, jag kommer gråta blod varje gång ni plockar bort nån gammal fin detalj som jag skulle ha sparat. :crysmile:
Jo det är stort men om du ser planlösningen så har förra ägaren byggt huset utan en massa sovrum utan stora umgänges-ytor. Där blir ingen Man-Cave, men jag sitter mer i det vanliga vardagsrummet nu för tiden :)

Sen kan man inte ha ”några kvadrat” mancave. Det får ju vara 15-20 kvm annars är det inte lönt :crysmile:
 
Redigerat:
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Trodde att det bara var i Solna man lät gnagare vara inomhus. ;)
Jag vet inte vad jag ska säga. Hon har vunnit :love::crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Anna Q Korhonen och 1 till
  • Laddar…
Wow! Vilken källare! Den får du inte röra! :) Fatta sitta i baren med murriga färger överallt. På med plysch-kostymen!
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 2 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Jag vet inte vad jag ska säga. Hon har vunnit :love::crysmile:
Har du gått och blivit "toffel"? Eller har du fått någon bra "kompensation" för att du gett upp man-caven?
 
  • Gilla
maand
  • Laddar…
R roli skrev:
Har du gått och blivit "toffel"? Eller har du fått någon bra "kompensation" för att du gett upp man-caven?
Det är jag själv som har gett upp. Min Man-Cave i nuvarande huset är mer ett förråd men saker packat till taket. Har inte tittat på film eller suttit där inne sen 2017-2018 typ. Frugan sitter däremot och syr 5-10 timmar i veckan :p
 
  • Gilla
  • Älska
GreenYoda och 4 till
  • Laddar…
KristinaRT
Ramnemark Ramnemark skrev:
Vi trodde innan visning att det var nytt, men det är faktiskt original. Det är bara toalettstolen som är ny. Vi ska byta ut handfatet och spegeln så kommer det vara som nytt :) (y)
SÅ coolt att det är original! Undrar om man kan få tag på något liknande idag. Känns modernt och tidlöst samtidigt.
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag är på. :cool:
Ska bli kul att följa.

Bra med bilder och beskrivning på förstasidan.

//AA
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Fantastiskt! Synd att behöva vänta bara, kom in i din tidigare tråd efter att ni börjat renovera :cool:

Förresten, spelar du foe?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.