Ett borr till kommande däckbygge. Tänkte fästa en bärlina med expander i utbyggnadens grund.
Expanderbult och borr på träbord, material för fästning av bärlina i däckbygge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Ett borr till kommande däckbygge. Tänkte fästa en bärlina med expander i utbyggnadens grund.
[bild]

Hmm, ja alla byter vi däck lite olika. Själv brukar jag använda domkraft och mutterknack med hylsa i rätt storlek. Men funkar det för dig med den borren så kör på det. ;)
 
  • Gilla
tobben87 och 3 till
  • Laddar…
Funderade på om man skulle köra på Milwaukee då jag behövde en batteri sticksåg, men man såg genast att batterierna var dyra osv. Då man kan beställa framförallt billiga boschmaskiner från Tyskland slutade det med att jag kör på bosch istället. Beställde en naken sticksåg och slipmaskin från Tyskland och skruvdragare + 2 batterier här i Sverige. Känns svårt att argumentera för att välja något annat då priserna på just bosch går att få till mycket bättre priser än framförallt Milwaukee eller Makita. Då för mig som hobbysnickare borde bosch blå ändå hålla ett antal år framåt.
 
  • Öppen plastväska med en BOSCH Professional batteridriven sticksåg, två 18V batterier och laddare på ett mattat golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sittställning och 8 till
  • Laddar…
Köpt en ny matlåda!
Stängd blå Makita verktygslåda på ett skrivbord som skämtsamt kallas för matlåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hoppsan var visst inte tom... :crysmile:
Ny Makita-verktygslåda med laddare och kontaktledningar, inte tom som förväntat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Lintto1 och 11 till
  • Laddar…
Hörby bruks gallervält har alltid känts aningens för dyr för att köpa men så hittar jag den här för en fjärdedel (på Elgiganten av alla ställen), och den känns inte ens som skräp!

Gallervält från Hörby Bruk på grått underlag med trähäck i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fremax och 6 till
  • Laddar…
D Datagubben skrev:
Funderade på om man skulle köra på Milwaukee då jag behövde en batteri sticksåg, men man såg genast att batterierna var dyra osv. Då man kan beställa framförallt billiga boschmaskiner från Tyskland slutade det med att jag kör på bosch istället. Beställde en naken sticksåg och slipmaskin från Tyskland och skruvdragare + 2 batterier här i Sverige. Känns svårt att argumentera för att välja något annat då priserna på just bosch går att få till mycket bättre priser än framförallt Milwaukee eller Makita. Då för mig som hobbysnickare borde bosch blå ändå hålla ett antal år framåt.
Jättebra maskin! Hornbach säljer den fortfarande för 1995:-.
 
Knivar, sågar och lite off road-hjul. Helt rimligt på en tisdag
Öppen kartong innehållande nya verktyg; BOSCH sågblad och knivar samt ett paket med orangea off road-hjul från WORX.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
hus520 och 4 till
  • Laddar…
Hoppas bli nöjd med denna. Efter Bauhaus prisgaranti mot Clas Ohlsons nuvarande kampanj (1199kr) så känns priset på dryga tusenlappen helt ok iaf. Fick ju skapligt betyg i förra årets test också ville inte ha en för stor heller..
 
  • Förpackning av Bosch AdvancedVac 20 våt- och torrdammsugare med specifikationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
Sittställning
M Msarps skrev:
Hoppas bli nöjd med denna. Efter Bauhaus prisgaranti mot Clas Ohlsons nuvarande kampanj (1199kr) så känns priset på dryga tusenlappen helt ok iaf. Fick ju skapligt betyg i förra årets test också ville inte ha en för stor heller..
Min erfarenhet av den är bara positiv om man jämför med t.ex julas och Biltemas maskiner. Mycket smartare byggd ! :)
 
  • Gilla
Msarps
  • Laddar…
T
Dagens knivleverans. Känns den igen? :)

Ny BOSCH Professional kniv i förpackningen framför en cirkelsåg i en kartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 8 till
  • Laddar…
L lingonlingon skrev:
Knivar, sågar och lite off road-hjul. Helt rimligt på en tisdag
[bild]
offroad-hjul? passar de alla modeller? skulle inte ha ngt emot att uppgradera greppet lite.
har du ngn länk?

ok, sorry, nu zoomade jag in. ska kolla in dem. berätta gärna sen om hur de funkar.
 
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Jättebra maskin! Hornbach säljer den fortfarande för 1995:-.
precis, där jag köpte den! Känns som ett mycket bra pris för att få 2st 4ah batterier
 
Nya tvingar och grogg åt de gamla.

Bessy GTR16S6H från amazon.de och Hessa från Ö&B
Två Bessy snabbtvingar och flaskor med Hessa avkalkningsmedel på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Björn Melander och 7 till
  • Laddar…
Jonas Persson
Master blaster... KNIPEX tång i metall med röda handtag och vit text, storleksmärkt 250 mm, på ett träunderlag.
 
  • Gilla
  • Älska
fremax och 13 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Master blaster...[
Sååå söööta. :love: Är man skadad om man associerar till en liten nyfödd diande kattunge? :thinking:
 
  • Haha
  • Gilla
fremax och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.