Vem tycker du borde få fastigheten, Esbjörn eller Ebba?

  • Antal röster
    2 054
Status
Inte öppen för fler kommentarer.
D DRM skrev:
Just detta - ”har kollat upp” fakta och läst - kvällstidningar då???
Bara inblandade parter med ombud har tillgång till fakta.
Ingen tråd på nätet får utgöra en folkdomstol.
Det är korkat att tro något annat!
Det stämmer inte riktigt. Inlagor till domstol är offentliga och lästa av flera i tråden.
 
  • Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
D Dr Jumping Jack skrev:
Det stämmer inte riktigt. Inlagor till domstol är offentliga och lästa av flera i tråden.
Utlåtanden från läkare är inte offentliga i helhet..
Det är just det som har blivit en av kärnfrågorna !
Mao blir bedömningen bristfällig för utomstånde.
Fundera på varför min signatur är DR M
 
  • Gilla
djac
  • Laddar…
D DRM skrev:
Utlåtanden från läkare är inte offentliga i helhet..
Det är just det som har blivit en av kärnfrågorna !
Mao blir bedömningen bristfällig för utomstånde.
Fundera på varför min signatur är DR M
Nu finns det ju inget läkarintyg vad jag vet, om det inte nyligen kompletterats. Fundera på varför min signatur är Dr JJ.
 
  • Gilla
  • Haha
Festlund och 1 till
  • Laddar…
D
D Dr Jumping Jack skrev:
Det stämmer inte riktigt. Inlagor till domstol är offentliga och lästa av flera i tråden.
Jag tycker vi kan ta det lugnt, såklart håller bägge sidor sina respektive argument för sig själv tills det är dags, nu lägger de ju bara fram tillräckligt för att komma till förhandling. Vi kan ju bara chilla och se hur det går?
 
D Dr Jumping Jack skrev:
Fundera på varför min signatur är Dr JJ.
För att Adobe lagt ner Flash?
 
  • Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
D Dr Jumping Jack skrev:
Nu finns det ju inget läkarintyg vad jag vet, om det inte nyligen kompletterats. Fundera på varför min signatur är Dr JJ.
Då borde Du veta bättre....
 
Staffans2000
D DRM skrev:
Utlåtanden från läkare är inte offentliga i helhet..
Det är just det som har blivit en av kärnfrågorna !
Mao blir bedömningen bristfällig för utomstånde.
Fundera på varför min signatur är DR M
Don Robert Martin?

Staffan
 
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Don Robert Martin?

Staffan
Tråden har blivit mer en ” stå upp” scen..
Inte tips till bygga och renovera.
Lämnar denna nu till många pajasars glädje!
Fortsätt att tvätta andras byk med fejk doktorer.
 
  • Haha
Festlund och 2 till
  • Laddar…
SarB
D djac skrev:
Jag tycker vi kan ta det lugnt, såklart håller bägge sidor sina respektive argument för sig själv tills det är dags, nu lägger de ju bara fram tillräckligt för att komma till förhandling. Vi kan ju bara chilla och se hur det går?
Varför engagerar du dig i en tråd som uppenbart går ut på att tycka, spekulera och diskutera ämnet om du tycker att det är fel? Rubriken på tråden är tom "vem TYCKER du..".
Jag själv finner trådarna om hur man bygger och renoverar diverse saker fullkomligt ointressanta. Därför engagerar jag mig inte i en tråd vars rubrik handlar om att täta någon innervägg eller vad händigt folk nu kan tänkas diskutera.
 
  • Gilla
  • Haha
Festlund och 2 till
  • Laddar…
SarB SarB skrev:
Jag själv finner trådarna om hur man bygger och renoverar diverse saker fullkomligt ointressanta.
:rofl::crysmile::rofl:
Jag tycker att det är jätteroligt att du hittat hit, @SarB, så missförstå mig rätt, men det där var ett väldigt roligt uttalande från någon som väljer att hänga på en sajt som heter byggahus.

Nu skriver jag väl medt något inlägg om en bastu eller så om jag lämnar juridiklekstugan, men jag låtsas iaf! :cool:
 
  • Gilla
djac och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
D DRM skrev:
Tråden har blivit mer en ” stå upp” scen..
Inte tips till bygga och renovera.
Lämnar denna nu till många pajasars glädje!
Fortsätt att tvätta andras byk med fejk doktorer.
Don R Martin. Jag förstår din reaktion. Tråden heter "
Juridiken i all ära, men vem TYCKER du borde få fastigheten, Esbjörn eller Ebba?". Trots det, inte ett enda bygg eller renoveringstips. Man kan lacka ur för mindre.

Staffan
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Don R Martin. Jag förstår din reaktion. Tråden heter "
Juridiken i all ära, men vem TYCKER du borde få fastigheten, Esbjörn eller Ebba?". Trots det, inte ett enda bygg eller renoveringstips. Man kan lacka ur för mindre.

Staffan
Jag tycker att hon ska riva och bygga nytt.
 
  • Gilla
  • Haha
Bror9 och 1 till
  • Laddar…
SarB
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
:rofl::crysmile::rofl:
Jag tycker att det är jätteroligt att du hittat hit, @SarB, så missförstå mig rätt, men det där var ett väldigt roligt uttalande från någon som väljer att hänga på en sajt som heter byggahus.

Nu skriver jag väl medt något inlägg om en bastu eller så om jag lämnar juridiklekstugan, men jag låtsas iaf! :cool:
Det har du fullkomligt rätt i! Det är fortfarande lite av ett mysterie hur jag kom hit, bygger ju på sin höjd ihop en IKEA möbel då och då! Vad skulle jag göra utan Ebba trådarna?
 
  • Haha
Festlund och 2 till
  • Laddar…
D
SarB SarB skrev:
Varför engagerar du dig i en tråd som uppenbart går ut på att tycka, spekulera och diskutera ämnet om du tycker att det är fel? Rubriken på tråden är tom "vem TYCKER du..".
Jag själv finner trådarna om hur man bygger och renoverar diverse saker fullkomligt ointressanta. Därför engagerar jag mig inte i en tråd vars rubrik handlar om att täta någon innervägg eller vad händigt folk nu kan tänkas diskutera.
Ja, roligt va! Jag tycker man ska göra som med barnen, tjafsar ni så får ingen av er huset.

Min kommentar var mer en reaktion på de som så tvärsäkert påstår sig ha all info redan och därför med samma säkerhet vet exakt hur rätten kommer värdera och resonera när de dömer.
 
P
D djac skrev:
Man ska nog spara lite plats för "nya" okända fakta, jag är ganska säker på att parterna även i det här fallet gärna glömmer detaljer som kan vara ofördelaktiga för de själva, när man ger intervjuer framför kamerorna.
Det kan hända, men det är riskfyllt att ljuga i inlagor till rätten, så jag tror att vi kan lita på att de inte innehåller rena lögner. (Precis som när Trumps jurister blåljög för media om att de hade bevis för valfusk, men när de kom till domstolarna så hade de inga bevis).
Jag tar risken att ha fel men jag köper inte att precis allt nått oss mediakonsumenter, det vore unikt.
Det är full möjligt, så om man vill ha koll på det här fallet så bör man läsa dokumentationen från Uppsala tingsrätt.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.