J JohanLysmask #1 Medlem · 85 inlägg 3 feb 2007 19:51 JohanLysmask Medlem 85 inlägg 3 feb 2007 19:51 #1 Hej Jag har tänkt mig att fräscha upp i mitt badrum lite! Finns det något annat alternativ än att kakla? Nu sitter det våtrumstapet, kan man måla på detta så att man får en modern fräsch kännsla, eller måste man kakla? Mvh//Johan
Hej Jag har tänkt mig att fräscha upp i mitt badrum lite! Finns det något annat alternativ än att kakla? Nu sitter det våtrumstapet, kan man måla på detta så att man får en modern fräsch kännsla, eller måste man kakla? Mvh//Johan
J jon_h #2 Medlem · Uppsala · 7 851 inlägg 3 feb 2007 19:56 jon_h Medlem Uppsala 7 851 inlägg 3 feb 2007 19:56 #2 Du kan alltså inte kakla på tapeten oavsett vilket. Den skulle bort och det skulle bli en helrenovering om du skulle kakla. Och det finns massor av trådar om att måla våtrumstapet. Jag föreslår att du söker lite.
Du kan alltså inte kakla på tapeten oavsett vilket. Den skulle bort och det skulle bli en helrenovering om du skulle kakla. Och det finns massor av trådar om att måla våtrumstapet. Jag föreslår att du söker lite.