R Ravers skrev:
Så snyggt!
Uppskattar verkligen din info.
Joo den känslan förstår jag och kan ju kännas sådär. Men så länge de levererar så är ju allt egentligen frid och fröjd.
(Jag vet nu själv hur seg bara jag kan vara på att svara. Både privat och i yrket ibland dessvärre.)
Jag har själv suttit där och försökt hitta saker ang. bolaget men fann knappt något, men jag chansade ändå då jag tog reda på andra grejer och det kändes som ett seriöst bolag. Vill nu hjälpa andra köpa kvalitet fönster till vettiga priser!! Trevlig kväll :)
 
  • Gilla
Martin Lj och 1 till
  • Laddar…
A Albert_H skrev:
Jag har själv suttit där och försökt hitta saker ang. bolaget men fann knappt något, men jag chansade ändå då jag tog reda på andra grejer och det kändes som ett seriöst bolag. Vill nu hjälpa andra köpa kvalitet fönster till vettiga priser!! Trevlig kväll :)
Tack för att du delar Albert! Har du möjlighet att ta några närbilder på fönstren och lägga upp? Gärna både in och utsida.
 
M Martin Lj skrev:
Jag kollade precis själv på lyxfönster. Var det ett spår i undersida för droppblecket på dina fönster? Hittar ingen information om det på hemsidan. Det kanske alltid är standard på alla fönster?
ja det är spår för fönsterbleck
 
  • Gilla
Albert_H
  • Laddar…
M Martin Lj skrev:
Tack för att du delar Albert! Har du möjlighet att ta några närbilder på fönstren och lägga upp? Gärna både in och utsida.
M Martin Lj skrev:
Tack för att du delar Albert! Har du möjlighet att ta några närbilder på fönstren och lägga upp? Gärna både in och utsida.
Här kommer några :)
 
  • Tvådelat fönster med vit ram och genomskinliga gardiner, utsikt över ett bostadsområde med hus och träd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nytt fönster installerat i en husfasad, reflektion av en person som tar foto.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vita hörnfönster installerade i ett rum med fiskbensparkett och skyddsplast på golvet under renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Pateiot shala och 2 till
  • Laddar…
1 oforslof skrev:
ja det är spår för fönsterbleck
Det finns spår ja, för bägge varianterna!
 
  • Gilla
Ravers
  • Laddar…
Säkerhetsglas finns som tillval, Valde detta till alla mina altandörrar då de är helglas . Mvh
 
  • Gilla
Ravers
  • Laddar…
A Albert_H skrev:
Säkerhetsglas finns som tillval, Valde detta till alla mina altandörrar då de är helglas . Mvh
Toppen! Hittade det på sidan tillslut
 
  • Gilla
Albert_H
  • Laddar…
Hur breda är fönsterna? Dvs tjockleken?
 
R Ravers skrev:
Hur breda är fönsterna? Dvs tjockleken?
Tror att det var ca 12cm
 
A Albert_H skrev:
Tror att det var ca 12cm
Super tacksam för svaret =)
 
tänkte köpa altandörrar från dem, men priserna känns väldigt låga (trots aluminiumbeklädd) så därför blir man lite fundersam?
De har fortfarande 35% rabatt...
 
R Rolle85 skrev:
tänkte köpa altandörrar från dem, men priserna känns väldigt låga (trots aluminiumbeklädd) så därför blir man lite fundersam?
De har fortfarande 35% rabatt...
Jag köpte 6st vridfönster och en dubbel helglasad altandörr i höstas. Allt är monterat och är helnöjd med kvaliten på grejerna.
 
Yes, jag har beställt ifrån dom och monterat alla fönster, altandörrar/dubbeldörrar.


Och ska faktiskt göra mina andra beställning från dom idag igen till en vän.

Jag fick betala 50% för de skulle starta produktionen sen 50% igen när de skulle skicka det.
Och dom skicka kort till mig innan jag betala de sista 50%.
(Och absolut jag var nervös när jag gjorde min första beställning)
Men idag kan jag gott rekommendera dom. Jag fick referenser ifrån dom innan jag gjorde min beställning. 3 stycken referenser fick jag.
Samtliga var nöjda. Och då bestämde jag mig att beställa.
Paula har varit min kontakt. (de kanske inte är blixtsnabba på att svara, MEN dom svarar på någon dag)
 
Kan lägga till att jag beställde 25 fönster, två altandörrar och två dubbeldörr helglasade med härdning osv...
Allt levererades enligt plan med på 4 veckor.
 
Körs dörren hem till en eller hämtar man på centeallager?
 
  • Gilla
Olsbx
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.