jade_wys38 jade_wys38 skrev:
Ert snack har inget att göra med temat.Ämnet juridisk ägare får avvaktas !
Hur tycker du att du själv bidragit att klargöra det juridiska läget?
 
  • Gilla
  • Haha
fsn och 4 till
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Svaret på om KD är Trump anhängare finns det gott om bevis för.

[länk]
Trump har även ringt KD och tacka för stödet.
[länk]
Oj, en person i det partiet är uppenbarligen det, och det tar du som intäkt för att hela partiet står för den uppfattningen?
Är det så du lägger upp din bevisföring i de rättsfall du enligt egen utsago företräder?
Då vet jag vem jag inte ska anlita om behov skulle uppstå (troligen ändå inte oavsett)
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
T
mikethebik mikethebik skrev:
Oj, en person i det partiet är uppenbarligen det, och det tar du som intäkt för att hela partiet står för den uppfattningen?
Är det så du lägger upp din bevisföring i de rättsfall du enligt egen utsago företräder?
Då vet jag vem jag inte ska anlita om behov skulle uppstå (troligen ändå inte oavsett)
Ta även Livets ord om du tycker det behövs.
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/pA1KvW/kds-kopplingar-till-trump-ett-problem
 
T Takläggare skrev:
Ta även Livets ord om du tycker det behövs.
[länk]
Livets ord har jag inget till övers för, eller andra religiösa stollar heller.
Alla partier har knäppgökar, extremister, pedofiler och andra obskyra personer i sina led, men man får väl hoppas att de är i minoritet.
Att vara anhängare till Trump är väl inte att räkna som extremism, även om gränsen kan tyckas hårfin ibland, åtminstone vad gäller just denne persons uttalanden.

Ett partis officiella hållning är väl heller inte alltid det som gäller inofficiellt, så där har du en poäng.
 
  • Gilla
Takläggare
  • Laddar…
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Svaret på om KD är Trump anhängare finns det gott om bevis för.

[länk]
Trump har även ringt KD och tacka för stödet.
[länk]
Gammal skåpmat.
Varför är du så besatt av Trump? Hans enda prestation som gjort honom välkänd, är inte hans kompetens. Utan att Demokraternas presidentkandidat Hillary Clinton, var ett så genomruttet alternativ, att Amerikanarna därför valde det minst dåliga! Ett stort plus för trump, är att han, till skillnad mot Obama, inte gett sig in i ett enda krig. Biden däremot ... !

Fråga: 1. Vad har en kristdemokratisk ledarmot med Ebbas husköp att göra?
Fråga: 2. Varför tjatar du om Trump överhuvudtaget?
Fråga: 3. Kommer Biden att styra Ebbas affärer i framtiden?

Passar på att Citera mig själv igen. Eftersom du som vanligt "glömt" att svara.

Rolig filmsnutt!
Nu få jag gissa igen. Jag skriver otydligt?

Fråga: 1. Var? Exempel?
Fråga: 2. "förklara staffan". Vad betyder det?


Staffan
 
F
T Takläggare skrev:
Svaret på om KD är Trump anhängare finns det gott om bevis för.

[länk]
Trump har även ringt KD och tacka för stödet.
[länk]
Ja, det var en högst olämplig nominering. Det säger rätt mycket om skribenten med som tycker att denne "skall bytas ut i Riksdagen". Nog för att GP är lite småbruna själva men nån form av demokratisk känsla borde dom ha.

Men anser du på nåt sätt att detta ändrar rättsläget för Ebba?
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
T
mikethebik mikethebik skrev:
Livets ord har jag inget till övers för, eller andra religiösa stollar heller.
Alla partier har knäppgökar, extremister, pedofiler och andra obskyra personer i sina led, men man får väl hoppas att de är i minoritet.
Att vara anhängare till Trump är väl inte att räkna som extremism, även om gränsen kan tyckas hårfin ibland, åtminstone vad gäller just denne persons uttalanden.

Ett partis officiella hållning är väl heller inte alltid det som gäller inofficiellt, så där har du en poäng.
Ebba är uppvuxen med Livets ord. hon är ledare för KD hon varken gratulerat Biden till segern eller fördömt Trump för hans agerande efter valet.
 
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Ebba är uppvuxen med Livets ord. hon är ledare för KD hon varken gratulerat Biden till segern eller fördömt Trump för hans agerande efter valet.
Varför skulle hon göra någotdera? Och vad har det med hennes husköp att göra? Ständigt denne Trump.

Staffan
 
  • Gilla
vcx och 2 till
  • Laddar…
F
T Takläggare skrev:
Ebba är uppvuxen med Livets ord. hon är ledare för KD hon varken gratulerat Biden till segern eller fördömt Trump för hans agerande efter valet.
På vilket sätt ändrar det rättsläget för Ebba? Eller har du helt glömt att maskera ditt verkliga syfte, att snacka ner och förtala Ebba och KD? Men det är väl så du som tafatt takläggare och rimligtvis pinsamt tafatt jurist driver "dina juridiska uppdrag"
 
  • Gilla
Snailman och 3 till
  • Laddar…
T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Varför skulle hon göra någotdera? Och vad har det med hennes husköp att göra? Ständigt denne Trump.

Staffan
Som politiskt aktiv ska man leva som man lär.
Varför spelar det roll vad politiker gör på sin fritid? som husaffären , party, corona tider osv.. Ebba måste tvätta sin egna byk först.
 
  • Gilla
Igen
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Som politiskt aktiv ska man leva som man lär.
Varför spelar det roll vad politiker gör på sin fritid? som husaffären , party, corona tider osv.. Ebba måste tvätta sin egna byk först.
Hon är hemlös. Snart har hon ett hus och kan köpa en tvättmaskin och tvätta sin byk. Kanske hon skapar konto här och frågar hur man installerar en stickpropp i en fast dosa till tvättmaskinen, om det ska vara jordade uttag överallt, vad det kostar att byta tak, hur hantverkare debiterar bilkostnad, om det är dolt fel att det står skräp på vinden och skrot i trädgården, var tomtgränsen går, var hon hittar tidstypiskt material att renovera med och postar en renoveringstråd med foton på allt.

Hänger du med på inflyttningsfesten, eller heter det taklagsfesten? Det blir brudar, skumpa och dans. Corona vet jag inte om det bjuds, tror inte det är hennes stil.
 
  • Gilla
  • Haha
vcx och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Som politiskt aktiv ska man leva som man lär.
Varför spelar det roll vad politiker gör på sin fritid? som husaffären , party, corona tider osv.. Ebba måste tvätta sin egna byk först.
Men, vad har allt detta med Livets ord och Trump att göra? Varför skulle hon. En partiledare för ett marginellt Svenskt parti, gratulera Biden. Inte ens om han hade varit vid sina sinnens fulla bruk, skulle han kännt till henne.

Staffan
 
  • Haha
  • Gilla
MartinP666 och 4 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Men, vad har allt detta med Livets ord och Trump att göra? Varför skulle hon. En partiledare för ett marginellt Svenskt parti, gratulera Biden. Inte ens om han hade varit vid sina sinnens fulla bruk, skulle han kännt till henne.

Staffan
Klart han inte känner till henne när hon aldrig hör av sig. :D
 
  • Haha
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
P Pin skrev:
Klart han inte känner till henne när hon aldrig hör av sig. :D
Tänkte inte på det:oops::D
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.