SarB
T Takläggare skrev:
Dom som sett mig skriva, vet att jag reta upp en norrman här inne, skrev på Norskt bokmål, även med rätt dialekt .
Du behärskar norskt bokmål bättre än svenska alltså?
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
T
SarB SarB skrev:
Du behärskar norskt bokmål bättre än svenska alltså?
Jag är Norsk medborgare, fråga Staffan.
 
T
Ebba kan oxå Norska, hennes pappa har lärt henne.
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
SarB
T Takläggare skrev:
Jag är Norsk medborgare, fråga Staffan.
Vet Staffan bättre än du menar du? Det verkar konstigt.
 
  • Gilla
  • Haha
Violina och 3 till
  • Laddar…
T
SarB SarB skrev:
Vet Staffan bättre än du menar du? Det verkar konstigt.
Hur tror du jag känner staffan? han funderade ett tag på flytta till Norge.
Jag pratar även Finska. vilket kan förklara varför några länkade sidor råka kom från Finland.
 
SarB
T Takläggare skrev:
Hur tror du jag känner staffan? han funderade ett tag på flytta till Norge.
Jag pratar även Finska. vilket kan förklara varför några länkade sidor råka kom från Finland.
Jag har inte funderat över din relation med Staffan tidigare, men den verkar komplicerad. Mycket spännande hur du tycks söka stöd och bekräftelse genom Staffan, många många hänvisningar till honom och jag ska tom fråga honom om dina medborgarskap. Är Staffan din gode man månne?
 
  • Haha
  • Gilla
calibramicke och 4 till
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Hur tror du jag känner staffan? han funderade ett tag på flytta till Norge.
Jag pratar även Finska. vilket kan förklara varför några länkade sidor råka kom från Finland.
Fyra språk. Svenska, Finska, Norska. Vilket är ditt modersmål?
 
  • Gilla
Tomtom79
  • Laddar…
richardtenggren
SarB SarB skrev:
Jag har inte funderat över din relation med Staffan tidigare, men den verkar komplicerad. Mycket spännande hur du tycks söka stöd och bekräftelse genom Staffan, många många hänvisningar till honom och jag ska tom fråga honom om dina medborgarskap. Är Staffan din gode man månne?
Om du behöver lite kvällslektyr, kanske för omväxlingens skull eller om du är sugen på att flytta till Norge;
https://www.byggahus.se/forum/threads/flytta-till-norge-ta-lan-i-svensk-eller-norsk-bank.389298/
 
  • Gilla
SarB
  • Laddar…
T
SarB SarB skrev:
Jag har inte funderat över din relation med Staffan tidigare, men den verkar komplicerad. Mycket spännande hur du tycks söka stöd och bekräftelse genom Staffan, många många hänvisningar till honom och jag ska tom fråga honom om dina medborgarskap. Är Staffan din gode man månne?
Jag o staffan har skrivit förr. som alla vikingar klarar man av alla nordiska språk, detta vet ni ju via historia.

Här har ni är äkta en viking, en hedersman från norden
Med sin stolthet och styrka i arv
Som sätter segel, och ser sig om på jorden
Med en glimt i sin blick och mod i barm
 
F
T Takläggare skrev:
Ebba kan oxå Norska, hennes pappa har lärt henne.
Det säger inte ett skit. Du är väl antagligen svensk medborgare och kan knappt hjälpligt göra dig förstådd på svenska.
 
F
T Takläggare skrev:
Du menar skånska? eller danska? så du ser om jag skriver rätt.
Jag kan varken Danska eller Skånska själv så det hjälper ingen av oss. Lite svårt att förstå hur du får mig till Skåning faktiskt, har du det svårt med geografin med?
 
T Takläggare skrev:
Med sin stolthet och styrka i arv
Du menar väl styrka i arm?
Annars rimmar det ju inte med barm!
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
P
jade_wys38 jade_wys38 skrev:
Alldeles fel !
Varför är det alldeles fel?
 
F
P pmd skrev:
Varför är det alldeles fel?
Det enda där som skulle vara fel är väl då att hon naturligtvis inte blir av med handpenningen.
 
F
T Takläggare skrev:
Du har redan svarat mig.
Sedan namnet Skandiamannen , är misstänkt skyldig till mordet på Olof Palme, förklarar varför jag dolt min sida.

Skandiamannen som figurerade i Palmeutredningen och senare pekades ut som den troliga mördaren är sen flera år död och begraven. Tror du på spöken och i sådana fall, vad hjälper det att dölja ”din sida” (kan du eventuellt mena profil)?

/ Pöket Löban
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.