Staffans2000
T Takläggare skrev:
Kan inte avslöja vad som finns i Ebbas julklapp , hon måste lista ut själv.
Du har alltså ännu en gång, inte en susning om vad du själv skrivit?

Staffan
 
  • Haha
fsn
  • Laddar…
T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Du har alltså ännu en gång, inte en susning om vad du själv skrivit?

Staffan
Jodå jag vet vad jag skriver, det ser du på nya loggan byggahus,se har , kan inte vara en slump den kom upp nu, utan har en hänvisning från takläggare o tråden.
 
  • Haha
Pin
  • Laddar…
F
T Takläggare skrev:
Jodå jag vet vad jag skriver, det ser du på nya loggan byggahus,se har , kan inte vara en slump den kom upp nu, utan har en hänvisning från takläggare o tråden.
Ge det lite tid
T Takläggare skrev:
Kan inte avslöja vad som finns i Ebbas julklapp , hon måste lista ut själv.
Logiken, tankegången och sättet det framförs på ger hintar om snar tvångsvård skulle jag säga.
 
  • Gilla
  • Haha
Skandiamannen och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Jodå jag vet vad jag skriver
Det var på tiden! Då kanske du kan översätta denna, din obegripliga text. Jodå! Det är den jag frågat dig om 5 gånger tidigare.

"Tror mer du ska se så här på saken, även Staffan beskriver det ,att den uttrycker sin ålder och sina åtkomliga minnen från förr, där han även signerar själv Korrekturläsaren."

Takläggare! Vad betyder detta? Och varför skrev du det?

Staffan
 
  • Gilla
Violina och 1 till
  • Laddar…
T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det var på tiden! Då kanske du kan översätta denna, din obegripliga text. Jodå! Det är den jag frågat dig om 5 gånger tidigare.

"Tror mer du ska se så här på saken, även Staffan beskriver det ,att den uttrycker sin ålder och sina åtkomliga minnen från förr, där han även signerar själv Korrekturläsaren."

Takläggare! Vad betyder detta? Och varför skrev du det?

Staffan
Du måste ställa dig frågan, var den ställd till dig? nej!
Men här är svaret, att det inom psykologin finns ett antal olika perspektiv eller synsätt.
 
F
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det var på tiden! Då kanske du kan översätta denna, din obegripliga text. Jodå! Det är den jag frågat dig om 5 gånger tidigare.

"Tror mer du ska se så här på saken, även Staffan beskriver det ,att den uttrycker sin ålder och sina åtkomliga minnen från förr, där han även signerar själv Korrekturläsaren."

Takläggare! Vad betyder detta? Och varför skrev du det?

Staffan
Jag tror jag har svaret åt dig ett inlägg upp....
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Du måste ställa dig frågan, var den ställd till dig? nej!
Men här är svaret, att det inom psykologin finns ett antal olika perspektiv eller synsätt.
Psykologi är ett ämne du inte behärskar överhuvudtaget!

"signerar själv Korrekturläsaren." Är du på riktigt?

Du bör däremot fungera på, varför du behövde en vecka och 6 påminnelser för att komma på hur du skulle kunna täcka över strunt, med ännu mera strunt.
Tips. Olika perspektiv och synsätt finns inom alla områden.

Staffan Bandura
 
T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Psykologi är ett ämne du inte behärskar överhuvudtaget!
Du bör däremot fungera på, varför du behövde en vecka och 6 påminnelser för att komma på hur du skulle kunna täcka över strunt, med ännu mera strunt.
Tips. Olika perspektiv och synsätt finns inom alla områden.

Staffan Bandura
Herrejösses :surprised: vart kommer denna jul frustration ifrån? får ni inte utöva era jultraditioner , kan ni inte bränna ner julbocken? är bevakningen för hård?
 
Till er alla, här kommer julstämning fast klockan inte är tre på julafton än. Tänk er pompöst och bombastiskt med solosång från tårna varvat med kör a la "we are the world":

[Ebba:]
Jag skuttar gärna kring i dans
men jag har tappat takten
[Esbjörn:]
jag ser den inte någonstans
Var katten har jag lagt den?

[Kör med kristet utseende:]
Åh hum, vår sång är dum
Den är ju ingenting
Vad gör det om hundra år
när allting kommer kring?

[Matz:]
-Jaa..jo..hi-hi-hi!
- Jaa...oooh... ti-ti-ti!
Jag fångade en räv en dag
men räven gled ur näven
Fast lika glad för det är jag
men gladast är nog räven

[Kör med Uppsala Tingsrätt, Binninge; Matz, tantaluringen som solovårar Esbjörn, "mäklaren", Ebba, Esbjörn:]
Hej, hum, vår sång är dum
Den är ju ingenting
Vad gör det om hundra år
när allting kommer kring?
 
  • Haha
  • Gilla
TT4F och 2 till
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Yes :ok:Binninge följer Takläggares handbok för lag & rätt .

Sedan måste ni visa lite mer jul känsla, här kör man med julrim :love:
Även byggahus.se har lagt till loggan oberoende på konsumentens sida, den kan ha hänvisas härifrån tråden ;)
F fsn skrev:
"honom"
Det som gör din text extra svår att följa är att du är totalt inkonsekvent. Du särskriver oftast men du kan i samma mening skriva ”jul känsla” men ”julrim”. Det är väl ingen mening att fråga varför, för det vet du väl inte, Tak läggare.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Du har alltså ännu en gång, inte en susning om vad du själv skrivit?

Staffan
Det finns ingen chans att Tak läggare klarar att skriva en inlaga till rätten som rätten accepterar Antingen har han skrivhjälp el så är det här med att han är ombud bara ”hitte på”
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Staffans2000
D Dr Jumping Jack skrev:
”julrim”
Det tar emot. Men här har Takläggare lyckats tillverka ett helt korrekt, sammansatt ord. Sannolikt en ren slump, men likväl felfritt.

Staffan
 
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det tar emot. Men här har Takläggare lyckats tillverka ett helt korrekt, sammansatt ord. Sannolikt en ren slump, men likväl felfritt.

Staffan
Tillfälligt glapp i tangentbordet på space bar??
Rimligt då mellanslaget används mycket flitigt på hans PC
 
  • Haha
  • Gilla
mgranbom och 5 till
  • Laddar…
Staffans2000
D Dr Jumping Jack skrev:
Det finns ingen chans att Tak läggare klarar att skriva en inlaga till rätten som rätten accepterar Antingen har han skrivhjälp el så är det här med att han är ombud bara ”hitte på”
Ett minimikrav är att rätten åtminstone kan utläsa vem som är subjektet, så de inte dömmer fel person (eller sak:D).


Staffan
 
T
Här är en fint sammansatt film om Ebba.:D

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.