4 050 läst · 17 svar
4k läst
17 svar
Tv/internet på landet
Sida 1 av 2
Tjena ni kunniga!
Ska flytta ut till landet nästa år,såklart ingen fiber el så =)
Har ni tips på bra o prisvärda abonnemang?
Vart jag än kollar så hamnar jag på ca 1000 kronor i månaden. Med lite kanaler och sport såklart o obegränsad internet! Är det så det ser ut nu ??
Tacksam för sköna svar. Ha en skön helg ni alla!
//Jussi
Ska flytta ut till landet nästa år,såklart ingen fiber el så =)
Har ni tips på bra o prisvärda abonnemang?
Vart jag än kollar så hamnar jag på ca 1000 kronor i månaden. Med lite kanaler och sport såklart o obegränsad internet! Är det så det ser ut nu ??
Tacksam för sköna svar. Ha en skön helg ni alla!
//Jussi
Medlem
· Sverige
· 5 207 inlägg
OP. Försök att redovisa klart och tydligt vad du har för alternativ. Ange operatör och erbjudande.
Det du redovisat hittills ser ut som kaos och är oerhört svårt att relatera till, att ge råd till.
Det du redovisat hittills ser ut som kaos och är oerhört svårt att relatera till, att ge råd till.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 047 inlägg
Testa med appen speedtest på din telefon vad du får ut för fart när du är där. Bjud dit några kompisar med olika operatörer och be de göra samma sak. Då får du fram vilken operatör som funkar bäst, iaf för stunden.
Är du bara intresserad av Viasats sportkanaler kan Viaplay vara ett alternativ, komplettera med SVT Play, TV4 Play tex.
Men att komma upp i summan 1000:-/månad för både internet och tv (framförallt sport) är tyvärr inte orimligt.
Är du bara intresserad av Viasats sportkanaler kan Viaplay vara ett alternativ, komplettera med SVT Play, TV4 Play tex.
Men att komma upp i summan 1000:-/månad för både internet och tv (framförallt sport) är tyvärr inte orimligt.
Det är helt omöjligt att gissa vad du önskar för kanaler/streamingtjänster/program och vad det är du räknat in när du säger att det hamnar på ca 1000 SEK/månad.Jussis40 skrev:
Specificera lite bättre vad du vill ha så får du säkert bättre förslag.