Svar: 7,3 liter

Med en airfryer skulle matlagningen troligen bli roligare med fler intressanta recept att testa, men störst hjälp vore att få maten nyttigare för att hjälpa min fru nå och hålla sin riktvikt
 
Svar: 7.3 liter
Älskar friterad mat men drar mig för att äta det när det normalt sett är så fett. Nu får jag chansen att njuta på ett lite mindre onyttigt sätt och det vill jag gärna!
 
Den rymmer HELA 7,3 liter!! Wow!

Men den skulle ju helgen vara fixad, slippa stå och köra flera omgångar med pommes som i den jag har idag.
 
7,3 liter.
Med en Philips Airfryer i köket, slipper jag kladdet och stöket!

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna Philips Airfryer XXL, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hur mycket rymmer korgen du tillagar maten i?
Svaret hittar du här: Philips.se
Vinnaren utses fredagen den 23 okt. Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Philips för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Svar: 7,3l men jag önskar att det var minst 15l.
Älskar friterat. Om jag vinner blir det ännu hälsosammare för mig och jag kan dra ner på frityroljan ;-)
 
  • Flaska med 2 liter rapsolja på ett köksbord, delvis använt, märke Zeta.
Svar: korgen rymmer 7,3 l

Med kräsna småbarn, tidskrävande renoveringar av ett helt hus där bägge vuxna även har heltidsjobb vore det en dröm att "enkelt" kunna fixa goda och nyttiga middagar.
 
Svar: korgen rymmer 7,3 l

Med kräsna småbarn, tidskrävande renoveringar av ett helt hus där bägge vuxna även har heltidsjobb vore det en dröm att "enkelt" kunna fixa goda och nyttiga middagar.
 
Svar: Kapacitet 1,4 kg, Volym: 7.3 liter...

Under rådande hushållsmaskininköpsförbud utställt av min fru (på grund av ett visst missbruk), kan jag enbart få tag på denna fantastiska, vardagslyxapplicerande, måltidsmaskin genom att vinna den!! Hoppet lever! :giggle:
 
O
Den rymmer 7.3 liter.

Har en mindre variant från Philips i dagsläget som används flera gånger i veckan för allt från krispiga potatisklyftor till falafel och panerad fisk. En större och smartare variant skulle ta matlagningen till nästa nivå!
 
Svar: 7,3 l.

Vore mycket spännande att prova! :)
 
7,3 liter.
Den vi har från Philips idag er helt utsliten då den har blivit använd så otroligt mycket.
Vi hade vi gärna fått oss en ny och den nya designen är väldigt häftig og modern.
Lagar alt från panerad tofu til skivad jordskocka i den.

Otroligt nöjd kund av Philips Airfryers!
 
Den rymmer 7,3 liter.
Jag kan komma på massor anledningar, t.ex. att jag inte fått någon 40-årspresent, eftersom jag fyllde i mitten på mars (och that we don´t speak of briserade på min födelsedag med inställda middagar, evenemang och allt...) Samt alla covid-kilon (oj nu sa jag det) hemarbete medfört; måste göra nyttigare mat. Och tre barn som växer (fast de ska ju växa :D) så en liten maskin skulle ju inte göra jobbet.
 
Korgen rymmer 7,3 Liter

Finns så mycket gott man skulle laga i en airfryer. Att få till ett par perfekta hemmagjorda chili cheese t.ex
 
Svar 7,3 liter.

Jag har länge gått och tittat på en airfryer men frun säger att det är en onödig pryl till. Det blir lika bra med färdigpommes i ugnen. Skulle var trevligt att motbevisa henne. Speceillt skulle jag vilja testa att göra egna rotfruktschips.
 
Svar: 7,3L

Har redan en Airfryer och tycker att det är en rätt hjärndöd uppfinning. Därför blir jag spänd på att jämföra med en tänkande(!) sådan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.