Svar: 7,3 liter.

Efter ett plötsligt dödsfall sitter jag med två barn som ensamstående förälder. Det är inget jag inte uppskattar, men det ställer helt nya utmaningar för oss tre.
En av utmaningarna är att hinna både jobba, tvätta, städa, umgås med vänner, umgås med familjen, hinna med alla möten som krävs pga autismdiagnosen ena barnet fått, handla, laga mat.

Mat ja, med begränsad kassa inser de flesta snabbt hur dyrt det är med bra mat.
Det är billigare att handla snabbmat än att ägna 2 timmar åt inhandling och tillagning av näringsrik, god, nyttig mat.
Och även om jag lägger ner de där timmarna på maten, så vet jag att den äts upp på 15 minuter för att sedan glömmas bort, och så är det dags att tänka på nästa dags måltider.
Helgerna kräver i stället två lagade mål, med ännu mer tid och pengar att lägga ner.

För att inte tala om den här jäkla coronan, som plötsligt gör att barnen är hemma ett par dagar under veckan också, och ska ha en extra måltid även då...

Det händer inte så ofta, men visst vill barnen ha sina pommes frites från den stora hamburgerkedjan runt hörnet.
Och då är det svårt att säga nej.

Ifall jag kan göra goda pommes frites själv på ett nyttigare sätt, och "lyxa" till kycklingen mm så låter den här apparaten toppen.
 
Svar: 7,3 liter
Motivering: Gillar friterat men har alltid varit lite harig när det gäller frityrolja. Men med airfryer känns det säkert hälsosammare och något man gör oftare eftersom man slipper krånglig rengöring.
 
7,3liter rymmer korgen.
Tanken med en match mot en vanlig fritös måste upplevas.
Tänja möjligheterna har alltid varit Philips mål och med denna maskin är dom på topp.
Lagomt stor maskin och dess fina design pryder köket.
Barn som vuxna njuter av friterad mat se bara vad som lagas när vi är upptagna med arbete , handla mat mm
 
Svar 7,3 liter rymmer den

Att laga mat tar mycket av min tid som de nu är,
tid som jag hellre lägger med dem jag håller kär.
Med en Airfryer kan jag laga mat på ett enkelt sätt,
och på kort tid få till en ny och spännande rätt.
Jag hinner leka med mina barn medan maten lagas till,
Med crispig mat från fryern är jag säker på att de äta vill!
 
Svar: Korgen rymmer 7,3 liter

Vi älskade vårt förra Philips Airfryer, som nu gått hädan efter 5 års trogen tjänst.... :cry:

Den var perfekt till att göra egna rostade rotfrukter och grönsaker, klyftpotatis samt pommes frites mm. med perfekt resultat.
 
7.3L och jag vill bara ha den!
 
7.3 Liter rymmer denna.
Gillar friterat men att ha olja stående blir inte bra
Så att fritera med denna vore kanon
 
Svar: Korgen rymmer en hel kyckling eller 1,4 kg pommes frites som har en kapacitet på 7,3 l.

Man kan äta hälsosammare rätter där överflödigt fett tas bort från maten. Philips Airfryer är den enda Airfryern med fettborttagningsteknik som separerar och fångar upp överflödigt fett. Man kan laga stora måltider till hela familjen i nya Airfryer XXL. Dess kapacitet gör det enkelt att tillaga en utsökt måltid för många personer.
 
Hej
Korgen i Philips Airfryer XXL rymmer hela 7,3 liter!
Vi skulle bli överlyckliga hela familjen att få hem en Philips Airfryer XXL. Barnen har tjatat om en sån länge. Dom har ätit mat lagad i en sådan hemma hos deras pappa. Men jag har inte riktigt råd köpa en sån tyvärr. Corona tider, blivit av med jobb. Detta skulle bli vår julklapp i år ❤
Hälsar mamma Aneta med Emma & Elliot
 
Svar 7,3l
Trodde inte de var då stora att man fick i en hel kyckling i dem :).
Ett måste att ha i hemmet :).
 
Svar: 7,3l

Jag skulle vilja vinna den åt min bästa vän(min valda syster). Hon har fem barn och ont om tid för matlagning. Innan corona kom hämtade jag barnen en gång i veckan och lagade mat men nu vågar vi inte träffas. En airfryer hade verkligen underlättat deras vardag.
 
Korgen rymmer 7,3 liter

Har precis upptäckt att jag har plats för en apparat till i köket. Och denna skulle passa perfekt då den är snygg nog att stå framme = kommer att användas.
Har dessutom en tonåring i hushållet som älskar pommes. Airfryer skulle verkligen göra livet lättare (både genom att förenkla matlagningen och minska fettet). (y)
 
Korgen rymmer 7,3 l.

Har länge hållit på med fritös men det blir bara massa kladd och stök! Därför vore det perfekt att använda en Airfryer istället!
 
Svar: Korgen rymmer 7,3 l

Min sambo är glutenintolerant och kan ofta inte äta pommes frites som tillagas på resturang då de friterad i samma olja som annat med frityrsmet gjort på vete. Denna hade varit perfekt för oss när vi köper hem hamburgare från vår lokala resturang, då skulle hon också kunna få goda pommes frites!
 
Svar 7,3 liter

Aldrig friterat hemma så en Philips Airdryer hade blivit en perfekt start för att kunna tillaga friterat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.