Handyman 1 skrev:
Folk?
Nej, veganerna.
 
Barn med hemmagjord ryggsäck som ser ut som en verktygslåda, troligen tillverkad av en svetsare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
mortirolo och 14 till
  • Laddar…
A
useless useless skrev:
Nej, veganerna.
Ja,förmodligen:rolleyes: läste just att 40%av lantbrukarna varit utsatta för brott,förmodligen militanta varelser av nämnda grupp som inte förstår demokratins grunder:thinking: förlåt ot:geek:
 
harry73
A
harry73 harry73 skrev:
Kan det vara här du läste det?
[länk]
Aftonbladet (eller statistiken) är inte jättetydligt hur stor del av brotten är politisk och hur stor del är ekonomisk motiverade.
Text-tv faktiskt!
Edit:så modern är jag...
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Förr eller senare kommer vogonerna att spränga jorden.
 
  • Gilla
  • Haha
L-Bror och 7 till
  • Laddar…
A
Haha,var tvungen att googla!
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Vi får väl lifta till någon annanstans …
 
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
Ja, jag har funderat på det men är lite osäker på hur man gör. Har du någon guide?
 
  • Gilla
  • Haha
Testarn och 3 till
  • Laddar…
Tre ingenjörer är ute på en biltur. Den ena är mekaniker, en är eltekniker och en dataingenjör.
Bilen får plötsligt motorstopp och stannar på vägrenen.
"Bara lugn," säger mekanikern. "Det är något mekaniskt. Jag kollar och vi är på väg om en stund."
"Vänta lite!" ropar elteknikern. "Så som den stannade, är det troligast ett elfel. Jag kollar så är vi på väg om en eller två minuter."
"Stopp nu!" hojtar dataingenjören. "Vi går alla ut ur bilen och sen in igen, och ser sen om den går att starta."
 
  • Gilla
Marsman80 och 5 till
  • Laddar…
A
useless useless skrev:
Ja, jag har funderat på det men är lite osäker på hur man gör. Har du någon guide?
Tillverka en foliehatt är en start iaf:thinking:
 
thomas33 thomas33 skrev:
Tre ingenjörer är ute på en biltur. Den ena är mekaniker, en är eltekniker och en dataingenjör.
Bilen får plötsligt motorstopp och stannar på vägrenen.
"Bara lugn," säger mekanikern. "Det är något mekaniskt. Jag kollar och vi är på väg om en stund."
"Vänta lite!" ropar elteknikern. "Så som den stannade, är det troligast ett elfel. Jag kollar så är vi på väg om en eller två minuter."
"Stopp nu!" hojtar dataingenjören. "Vi går alla ut ur bilen och sen in igen, och ser sen om den går att starta."
Man får inte glömma att stänga alla fönster först. ;)
 
  • Gilla
  • Haha
em72 och 3 till
  • Laddar…
harry73
Om det är en tysk bil, har mekanikern rätt.
Är det en engelsk vil är det elteknikern, och är det en fransk bil, dataingenjören.

Jag har en renault, och de flests fel löser jag genom att stänga av motorn och starta igen.
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 6 till
  • Laddar…
tommib
Foliehatt, shmoliehatt...


Det man behöver är en handduk.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 4 till
  • Laddar…
A
tommib tommib skrev:
Foliehatt, shmoliehatt...


Det man behöver är en handduk.
Var tvungen att googla det också:oops:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.