Hej!
Är det någon utav er som har hörnbox under väggskåpen i köket? Jag skulle behöva veta hur mycket en sån bygger i höjd, vertikalt ner på väggen alltså när den sitter vågrätt. Elektrikern har tagit upp ett hål, men jag ska kakla över det nu och vill veta hur stort hålet kan vara utan att synas.
Hoppas någon fattade min fråga
Är det någon utav er som har hörnbox under väggskåpen i köket? Jag skulle behöva veta hur mycket en sån bygger i höjd, vertikalt ner på väggen alltså när den sitter vågrätt. Elektrikern har tagit upp ett hål, men jag ska kakla över det nu och vill veta hur stort hålet kan vara utan att synas.
Hoppas någon fattade min fråga
Jag hade iallafall föredragit om du tryckt upp slangarna så högt upp du kan och därefter kaklat så nära dem du kan.
Orkar inte gå ut i bilen och mäta men det är inte jättemycket marginal, tror inte det är 50mm ens.
Du måste ändå sätta kakel ända upp till sidan om utsläppen så man kan fästa boxen.
Orkar inte gå ut i bilen och mäta men det är inte jättemycket marginal, tror inte det är 50mm ens.
Du måste ändå sätta kakel ända upp till sidan om utsläppen så man kan fästa boxen.
Jag kaklade igår, och det blev såhär:
K kanonkula skrev:
Liknande trådar
-
Skärmtak längs med förråd - dimensionering
Utbyggnad och tillbyggnad -
Dimension matning golvvärmefördelare, Thermotech
Värme allmänt -
Byta från papptak till tegel. Dimension på reglar?
Byggnadsfysik -
Vilken dimension PEM-Slang?
Vatten & Avlopp -
Dimensionering av regel/balk ovan fönster
Byggmaterial & Byggteknik