Köper ofta kläder på Sellpy till löjligt låga priser och så länge säljarna är nöjda med slantarna de får så är allt frid och fröjd.
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
MultiMan
Ja, så länge man inte är märkesfixerad så kan man fynda riktigt ordentligt. Särskilt äldre märken som yngre inte vet vad det är, trots bra kvalitet. Fått i stort sett nya (och klassiskt snygga) jackor för en tia. Nu senast en nästan ny tobaksbrun vinterjacka med löstagbar mockakrage av mycket bra kvalitet, kostat minst 2000 enligt min erfarenhet, för 50kr. Nu stod det Melka på den och inte Oscar Jacobsson (även om jag också fyndat en OJ för 50kr, men det var ren tur).

Acne, Odd Molly och sådant (kvinnliga klädesexperterna får fylla i fler märken) tycker jag alltid verkar dyrt även begagnat, nästan oavsett skick.
 
Mats-S
Stefan N Stefan N skrev:
Senaste fyndet.
Inte nog med att den kostar fyrdubbla den gick dessutom ut för fyra år sen.
[länk]
315 kr för en tub ???? Eller läser jag fel?
Helt sanslöst, man tror nästan att det är ett skämt :rofl:
 
G
S Slim_ skrev:
[länk]
Varan är i bra skick och har inga tydliga defekter.

Bara kontakterna som är helt sönder :crysmile:
Samt att det är en massa hack i hårddisken.
 
"...tecken på användning finns."

Jag tycker den ser oanvänd ut. :thinking:
 
Själva idén bakom Sellpy är ju riktigt bra men genomförandet är en riktig katastrof. Visst kan man göra fynd men priserna sätts ju helt slumpmässigt verkar det som. Jag förstår att det är en programvara som ger "förslag" men att ägna 30 sekunder åt varje annons för att säkerställa en beskrivning och ett rimligt pris skulle Sellpy vinna på i slutändan.

/Krille
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Kamera, svart.
Nej, jag hoppar över Sellpy-annonserna.
Synd att det inte går att filtrera bort säljare.
 
Stefan N Stefan N skrev:
Borrmaskin? Jag brukar kalla den korkskruv. [länk]
Är den inte grön också? :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Sommartorparn och 1 till
  • Laddar…
imported_Benno imported_Benno skrev:
Kamera, svart.
Nej, jag hoppar över Sellpy-annonserna.
Synd att det inte går att filtrera bort säljare.
Du kan välja endast privata säljare, då försvinner Sellpy (och andra företag), du kan också söka på -sellpy och inkludera objektsbeskrivning så försvinner alla annonser som har med ordet i annonsen.
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.